جلسه مجمع مدرسین ومربیان گیلان برگزارشد

جلسه هم اندیشی مجمع مربیان ومدرسین در راستای برگزاری اردوی قطبی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۳۴۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مدیر سازمان دانش آموزی گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه پربرکت رمضان برای تمامی همکاران، گفت: هدف از برگزاری جلسه ،هم اندیشی وهفکری مدرسین ومربیان جهت رسیدن به نتیجه مطلوب و شایسته برای گیلان می باشد.

وی در ادامه افزود:از مدرسین ومربیان استان انتظار می رود تمامی همت خود را بکار برند تا اصلح ترین فرد با آمادگی لازم در این اردو حضور پیدا نماید.

کرمی ضمن آسیب شناسی اردوهای گذشته بیان کرد: نواقص موجود در اردوهایی که تا کنون در استان برای اعضا ومربیان برگزار گردید وکم وبیش با آن مواجه بودیم باید رفع شود .

عمران کرمی همچنین اظهار داشت: برای مناطق وشهرستانها براساس ظرفیت موجود ،سهمیه اعضا ومربی در نظر گرفته می شود که پیگیری جدی آن برعهده شما خواهد بود تا ضمن شناسایی اعضا ومربیان خلاق وعلاقمند به آموزش وتوجیه آنان پرداخته وآمادگی لازم را در آنان ایجاد نمایید.

در پایان هریک از مدرسین ومربیان نکته نظرات وپیشنهادات خود را ارائه نمودند وتصمیم برآن شد که با تقسیم استان به قطب شرق وغرب ومرکز، هر کدام مسئولیت قطبی را برعهده بگیرند وکارهای مربوط به آن را پیگیری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار