رئیس اوقاف و امور خیریه محلات به پانا خبر داد:

امضای تفاهم نامه همکاری اوقاف و امور خیریه محلات با اداره زندان

رئیس اوقاف و امور خیریه محلات از امضای تفاهم نامه همکاری این اداره با زندان شهرستان در خصوص بهره گیری از امکانات و توانمندی های طرفین در زمینه های مورد علاقه و مرتبط و برنامه ریزی در اجرای فعالیت های قرآنی، فرهنگی و تربیتی خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۴۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام محمد رضا آسوده در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: با توجه به نقش اوقاف و امور خیریه در ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی در ابعاد مختلف از قبیل نهادنیه کردن فرهنگ وقف و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) در جامعه همچنین نقش قابل توجه اداره زندان در اجرای برنامه های قرآنی برای مددجویان این تفاهم نامه منعقد شده است.

وی استفاده از ظرفیت های موجود و ارتقای سطح همکاری های مشترک بین اوقاف و و اداره زندان را از دیگر دلایل انعقاد این تفاهم نامه همکاری عنوان کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه محلات ادامه داد: مشارکت و همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی اوقاف، برنامه ریزی و اقدام جهت تشکیل انجمن های یاوران وقف قرآنی و فرهنگی، بهره گیری از امکانات و توانمندی های اداره زندان در زمینه های مورد علاقه، برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری دوره های تربیت حافظان و تربیت حداقل 10 نفر در این طرح و آماده سازی جهت آزمون پایان دوره بخشی از این تعهدات است.

حجت الاسلام آسوده بیان کرد: همکاری در تولید محتوای محصولات فرهنگی متناسب با نیاز مردم در زمینه های مختلف فرهنگی از قبیل ترویج فرهنگ وقف، آشنایی با امامزادگان و بقاع متبرکه، ترویح معارف قرآن و اهل بیت(ع)، عفاف و حجاب و ... نیز از دیگر مفاد این تفاهم نامه بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار