معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس خبرداد:

آغازکار ستاد اسکان فرهنگیان در فارس

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس گفت: امسال بیش ازیک هزار وششصد کلاس درس برای اسکان زائران و مهمانان فرهنگی در تابستان پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۶۳۴۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا غلامعلی حق شناس در آیین افتتاح ستاد اسکان مهمانان تابستانی آموزش وپرورش استان گفت:علاوه بر مدارس وکلاس های درس، بیش از 100 اتاق به صورت ویژه نیز درخوابگاه های دانش آموزی آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنها را دارد .

وی افزود: فضای آماده شده برای ظرفیت پذیرش مهمانان در تابستان هشت هزار و500 نفر درشبانه روز آمادگی دارد.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس با اشاره به اینکه درتابستان به نسبت ایام نوروز حدود 10 درصد ظرفیت پذیرش را عملا استفاده می کنیم، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کم است اما خدمات از کیفیت بالاتری برخورداراست.

حق شناس در خصوص ظرفیت پذیرش میهمان در شیراز اظهار کرد: در شهر شیراز 600 کلاس درس در قالب 80 مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از 3500 مهمان در شبانه روز آماده شده است.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس بیان کرد: در استان 55 و در شیراز نیز یک پایگاه استقبال وپذیرش میهمانان تابستانی دایر شده که 560نفر عوامل اجرایی از 25 خرداد تا 20 شهریور آماده پذیرش واسکان مسافران، میهمانان و زائران تابستانی فرهنگی در مدارس واماکن متعلق به آموزش وپرورش استان خواهند بود.

حق شناس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نوروز امسال همچون سالهای گذشته آموزش و پرورش فارس مجددا مقام اول را در پذیرش مهمانان نوروزی کسب کرد و نسبت به سالیان قبل میزان رضایتمندی هم بالاتر بود.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس با اشاره به اینکه کار آموزش و پرورش بحث هتل داری و اسکان نیست تصریح کرد: به دلیل رفع مشکلات همکاران فرهنگی و آموزش وپرورش این کار رابرعهده گرفتیم چرا که از این طریق می توان بخش زیادی از مشکلات همکاران فرهنگی را برطرف کرد .

وی ادامه داد: مدارس ما به گونه ای ساخته نشده که بتوان امکانات هتل را در آنها تعبیه کرد، گفت: با این وجود تلاشهای بسیاری انجام شده تا خدمات بهتری به فرهنگیان ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر 4 میلیارد تومان تجهیزات خریداری و بین مدارس توزیع شد که اقدام ارزشمندی از سوی وزارتخانه محسوب می‌شود وموجب شد تا کمیت وکیفیت خدمات ارتقا پیدا کرده و مدارس اغلب در گروه الف و ویژه ارائه خدمات کنند.

حق شناس با اعلام این خبر که رزور اینترنتی اسکان در استان آغازشده گفت: فرهنگیانی که قصد سفر به استان فارس را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی http://eskan.medu.ir می توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند. .

وی یادآور شد: پایگاه مرکزی پذیرش واسکان مهمانان تابستانی در استان فارس واقع در شیراز خیابان حر روبروی باشگاه فرهنگیان در دبستان ابوریحان است و فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پذیرش می توانند با تلفن 32279738-071 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار