سرپرست آموزش و پرورش ساوه:

دریافت هر گونه شهریه در زمان ثبت نام در مدارس ممنوع است

سرپرست آموزش و پرورش ساوه گفت: دریافت هر گونه شهریه در زمان ثبت نام در مدارس دولتی این شهرستان ممنوع است.

کد مطلب: ۶۳۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، ابراهیم فراشیانی در جلسه ستاد ثبت نام سال تحصيلي 97-96 که با حضور اعضاءاين ستاد در سالن اجتماعات مديريت آموزش وپرورش ساوه تشكيل شد، افزود: دریافت هزینه بابت بيمه و كتاب درسي در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی مجاز است.

وی اظهار داشت: شيوه نامه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصيلي 97-96 جهت اطلاع و اقدامات لازم و رعايت مفاد شيوه نامه در راستاي اجراي مطلوب اين امر و فراهم نمودن رضايت مندي حداكثري اولياء مطرح می شود.

سرپرست آموزش و پرورش ساوه جلوگيري از اعمال سليقه در فرايند ثبت نام و اجراي شيوه نامه آن را در كليه مقاطع و مدارس را الزامي دانست و بیان کرد: ثبت نام ها بايستي با رعايت كروكي منزل صورت پذيرد .

فراشیانی به شيوه نامه ثبت نام مدارس غير دولتي، هيئت امنايي و شاهد نيز اشاره کرد و ادامه داد: ليست شهريه ها شماره حساب مدارس و ليست توليدي هاي پوشاك و طرح لباس مدارس همچنين شماره هاي تماس ستاد ثبت نام در رويت عموم قرار گيرد .

همچنين در اين جلسه نيز به ارزيابي ستاد ثبت نام از روند اجرايي ثبت نام و ارزيابي طبق فرم بازديد و برنامه مشخص شده و ثبت امتيازات مربوطه نيز اشاره شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار