معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردکوی

برپایی ۴ پایگاه حامی یابی کمیته امداد در شب های قدر در کردکوی

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردکوی از فعالیت ۴ پایگاه حامی‌یابی کمیته امداد در شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۳۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، محسن ایزی، با بیان اینکه 3 تا از پایگاه‌های حامی‌ یابی در حاشیه مصلی نماز جمعه شهرستان و یک پایگاه حامی یابی توسط مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) از ساعت 21:30 تا زمان پایان مراسم شب‌های قدر مستقر هستند، گفت: این نهاد آمادگی دارد تا با همکاری هیئت امنای محترم مساجد شهر و روستا تعداد این پایگاههای حامی یابی را افزایش دهد.

تعداد 179 یتیم و 711 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد نیازمند حامی هستند

وی با تأکید براینکه تعداد 179 یتیم و 711 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد نیازمند حامی هستند، اظهار داشت: خیرین محترم در این ایام مبارک و سراسر احسان و نیکی می توانند به یاری نیازمندان بشتابند.

معاون توسعه مشارکتهای مردکی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردکوی در ادامه با اعلام اینکه با ایجاد پایگاه‌های طرح اکرام ایتام در شب های قدر جهت فرزندان یتیم و طرح محسنین که سرپرستانشان بیمار هستند حامی یابی خواهیم کرد، بیان کرد: حامیان عزیز در این طرح سالانه سرپرستی یک یتیم و یا یک فرزند سرپرست بیمار را متقبل می شوند.

با ماهیانه 50 هزارتومان حامی یکی از یتیمان شهرمان شویم

ایزی با بیان اینکه خیرین در این طرح با پرداخت ماهیانه 50 هزار تومان به صورت نقدی و یا تهیه کالاهای مورد نیاز این خانواده مساعدت هایی خواهند داشت، افزود: با ارتباطی که با هماهنگی کمیته امداد بین حامی و یتیم برقرار خواهد شد به مسائل عاطفی و روحی کودکان یتیم هم توجه خواهد شد به طوریکه با برنامه ریزی که صورت می گیرد می توانند این فرزندان را ملاقات نموده و از نزدیک مشکلات ایشان را پیگیری نمایند.

وی با اشاره به اینکه اجرای تمامی طرح ها به دلیل کمبود منابع تنها با مشارکت خیرین امکان پذیر است، اظهار کرد: با توجه به جامعه هدف گسترده ای که داریم نیازمند مشارکت خیرین هستیم و امیدواریم در این شبهای پرفیض و برکت به جمع حامیان اکرام ایتام بپیوندند.

راههای ارتباطی با معونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد کردکوی

معاون توسعه مشارکتهای مردکی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردکوی در خاتمه خاطرنشان کرد: چنانچه افرادی بخواهند در این طرح شرکت کنند می توانند با شماره تلفن 34349292 و یا شماره همراه 09119478392 واحد اکرام تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ شماره حساب 5200520062 یا شماره کارت 6104337770106084 نزد بانک ملت آماده دریافت کمکهای نقدی خیرین عزیز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار