معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری خبر داد:

خدمات رایگان وسایط نقلیه عمومی جهت زائرین حضرت عبدالعظیم در لیالی قدر

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری از پیش بینی تسهیلات ویژه برای زائرین حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)در لیالی قدر خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سید ناصر موسوی معاون عمرانی فرماندار ری، در جلسه مشترک شورای امور حمل و نقل و ترافیک و مدیریت بحران که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: مطابق هر سال، خیل عظیمی از مردم مومن برای شب زنده داری و مناجات در شب های قدر، به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)خواهند آمد و وظیفه مسئولین ایجاد شرایطی هست که زوار محترم با آرامش و بدون کوچکترین مشکلی بتوانند به حرم برسند.
وی در ادامه افزود: مهمترین کاری که باید در این زمینه صورت بگیرد، پیش بینی تمهیدات لازم برای جلوگیری از ایجاد ترافیک است تا نه برای مجاورین ایجاد زحمت شود و نه زوار گرفتار ترافیک شوند.
معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری در مورد این تمهیدات توضیح داد: در شب های قدر اتوبوسرانی سامانه شش نسبت به استقرار اتوبوس در خیابان فدائیان روبروی بیمارستان، ضلع جنوبی و ضلع غربی حرم مطهر، جهت انتقال رایگان مسافرین اقدام خواهد کرد.
وی در مورد دیگر وسایط نقلیه عمومی از جمله مترو و تاکسی نیز گفت: مقرر شده است مترو در خط های یک، دو، سه و چهار کما فی السابق در شب های قدر خدمات رایگان ارائه دهند. همچنین تاکسیرانی منطقه بیست نیز، همانند سنوات گذشته نسبت به استقرار تاکسی و ون در مقابل مترو جهت انتقال صلواتی زائرین به حرم اقدام خواهد کرد.
موسوی در مورد زائرینی که با وسیله نقلیه شخصی به زیارت حضرت عبدالعظیم (ع)می آیند، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، این عزیزان نیز از لحاظ محل پارک خودروی خود مشکلی نخواهند داشت.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار