ایجاد اشتغال پایدار برای زنان بعنوان یک اولویت در حال پیگیری است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: ارتقا و توان افزایی فعالیت های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای زنان بعنوان یک اولویت در استان در حال پیگیری است .

کد مطلب: ۶۳۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، فاطمه دهقانی در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده افزود: در راستای توان افزایی بانوان در فعالیت های اقتصادی و باتوجه به اهمیت موضوع، مصوباتی داشتیم که در این زمینه اقدامات خوبی توسط دستگاه های مرتبط انجام شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به تفاهم نامه دفتر بانوان و خانواده استانداری با صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: این تفاهم نامه طبق برنامه در حال انجام است و علاوه بر معرفی متقاضیان مشمول، سازمان های مردم نهادی نیز که در این زمینه فعالیت می کنند برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شده اند.

دهقانی در رابطه با تشکیل مجمع زنان کارآفرین استان اظهار داشت: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل فنی و حرفه ای بخش زیادی از اقدامات مربوط به تشکیل مجمع انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در راستای اشتغال پایدار و توانمندسازی زنان مقرر شد کمیته امداد و بهزیستی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود را معرفی کنند که در این راستا بهزیستی 200 نفر را شناسایی کرده است.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای آموزش مشاغل اقتصادی زنان سرپرست خانوار پیش بینی خواهد شد ضمن اینکه فنی و حرفه‌ای مشارکت خوبی در این زمینه داشته و دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار