مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۱کرج خبرداد:

دارنده مدال طلای مسابقات تکواندو آسیایی تجلیل شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با حضور در منزل قهرمان تکواندو نونهالان آسیا از دانش آموزِ افتخار آفرین مریم وسیله بر، تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۶۳۲۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج وحید یعقوبی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1کرج باحضوردر منزل این قهرمان مدال آور از زحمات این دانش آموز و خانواده وی تقدیرنمود.
وحید یعقوبی ضمن تقدیر از دانش آموز ورزشکار و درخشش او در رقابتهای آسیایی گفت : تمام تلاش و کوشش انسان ،برای دست یابی به زندگی بهتر، هدفمند و با کیفیت برتر ،توام با کامیابی و نیل به لذت واقعی است و ورزش مهمترین انگیزه برای رسیدن به این هدف می باشد. قهرمان نونهال کشورمان با توکل به خدا، اعتماد به نفس، پشتکار و احساس مسئولیت در برابر ملت و میهن با پشت سر گذاشتن رقابت های سخت برای کشور و البرز افتخار آفرین بوده و مدال طلا آسیا را از آن خود کرده است. مانیز این افتخار آفرینی را ارج می نهیم و به خود می بالیم که ایران و استان البرز صاحب فرزندانی باغیرت و پشتکار است و آموزش و پرورش نیز همواره تلاش می کند همیشه حامی مدال آوران و دانش آموزان ورزشکار باشد.

وی خاطر نشان ساخت ورزشکاران دختر ایرانی با حضور در عرصه های ورزشی برون مرزی با پوشش اسلامی به دنیا ثابت کرده اند حجاب برای دختران و زنان ایرانی یک ارزش محسوب می شود و محدودیت برای آنها ایجاد نمی کند و آنان با اراده ای قوی در عرصه های ورزشی، علمی و .... همواره برای مملکتشان مایه افتخار و مباهات بوده اند.

گفتنی است مریم وسیله بر دانش آموز مدرسه شهید تیمسار فلاحی استان البرز در دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا که در هوشیمینه ویتنام و با حضور ۱۹۰ ورزشکار از ۱۶ کشور به مدت دو روز برگزار گردید با شکست دادن نمایندگان هوگوپوش کشورهای چین تایپه، کره جنوبی و فیلیپین به مرحله پایانی راه یافته و در نهایت در فینال با رقابتی درخشان تکواندو کار ویتنامی را با نتیجه ۱۸ بر ۸ شکست داده و مدال طلای این مسابقات را به گردن آویخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار