معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادآذربایجان شرقی اعلام کرد:

بهره مندی بیش از یک هزار خانوار مستاجر از کمک هزینه اجاره مسکن

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امدادآذربایجان شرقی گفت: سال گذشته بیش از پنج میلیارد ریال کمک هزینه اجاره مسکن به خانوارهای تحت حمایت فاقد منزل مسکونی و ساکن در منازل استیجاری پرداخت شد.

کد مطلب: ۶۳۱۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازآذربایجان شرقی، خالد سیار با بیان اینکه هم اکنون حدود ۶۵ هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: طبق آخرین آمار سه هزار و ۷۷۰ خانوار از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در منازل استیجاری زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و ۸۲۶ خانوار مستاجر از کمک هزینه اجاره مسکن کمیته امداد استان بهره مند شده اند، تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال اعتبار به منظور کمک به تامین هزینه های اجاره منازل به خانوارهای مستاجر تحت حمایت در استان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه کمک هزینه اجاره مسکن از محل کمک های مردمی و اعتبارات دولتی این نهاد تامین می شود، تاکید کرد: سقف کمک هزینه اعطایی به هر خانوار مددجو در استان ۵۰۰ هزار ریال است.

سیار با بیان اینکه خانوارهای مستاجر تحت حمایت این نهاد با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند، خاطرنشان کرد: با کمک خیران مسکن ساز استان در قالب طرح رضوان بسیاری از مشکلات این خانوارها حل خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰۸ میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۹۵ پرداخت شده است، اظهار کرد: تمامی خدمات این نهاد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود. این امر ضمن استقلال اقتصادی خانواده‌های نیازمند، موجب خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار