دو دانش آموز کاشانی به مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی نانو راه یافتند

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی دو دانش آموز این شهرستان به مرحله دوم هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو خبر داد.

کد مطلب: ۶۳۱۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان ، حمید رضا کوچکی اظهار کرد: هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی، کمک به پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو و کمک به پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش پایه نانو، فروردین‌ماه در سراسر کشور برگزار شد .

به گفته وی، "عارفه انصاری مقدم"دانش آموز دبیرستان ترکیان فر و "علیرضا غیاثیان آرانی" از دبیرستان سینائیان به همراه 30 نفر از شرکت‌کنندگان در المپیاد با کسب بالاترین نمرات، در مرحله دوم حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: برگزیدگان مرحله اول در دهه سوم مردادماه برای کسب آمادگی های لازم در اردوی علمی-رقابتی در یکی از مراکز علمی و آزمایشگاهی شرکت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: المپیاد دانش‌آموزی نانو در دو مرحله برگزار است که مرحله اول به صورت آزمون تئوری و مرحله دوم، در قالب برگزاری یک اردوی علمی برای برگزیدگان مرحله اول و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله دوم معرفی شده‌اند .

کوچکی افزود: آزمون مرحله اول متشکل از ۶۰ سوال تستی در سرفصل‌های نانومواد، نانوزیست فناوری، کاربردهای فناوری نانو، نانوشیمی، نانوفیزیک، مشخصه‌یابی و تجاری‌سازی با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فروردین 96 برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار