کمک 65 میلیون تومان خیرین در جشن گلریزان زندانیان نی ریز

نیکوکاران نی ریزی در مراسم جشن گلریزان امسال که در محل پارک بانوان نی‌ریز و با کمک ستاد دیه زندان برگزار شد بیش از 65 میلیون تومان کمک کردند.

کد مطلب: ۶۳۱۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا فارس؛ دراین مراسم جلال زراعتی رئیس زندان نی‌ریز، گفت: هدف از این سنت حسنه یاری رساندن به خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد و مالی بود تا خانواده‌های این مددجویان دچار گرفتاری‌های ناشی از جرم سرپرست خود نشوند و به بزهکاری نیفتند.
وی در ادامه افزود: در سال گذشته با کمک ستاد دیه استان توانستیم برای 17 مددجو رضایت بگیریم و 16 نفر دیگر را آزاد کنیم.
در ادامه عقیل رنجبررئیس دادگستری نی‌ریز با بیان اینکه کمک به هم نوع را باید در جامعه فرهنگ سازی کرد گفت: مددجویانی داریم که دچار جرایمی شده‌اند که ممکن است سر راه هرکدام از ما قرار بگیرد.
وی ادامه داد: در این میان اختلافات خانوادگی افزایش پیدا کرده و این ناشی از مشکلات فرهنگی و گاهی هم نقص قانون است و اغلب افرادی که دچار این مشکل شده اند، نان‌آوران خانواده‌ها هستند. هرچند قضات نهایت رأفت را در مورد آنها به کار می‌برند اما بعضی گرفتار قانون و حبس می‌شوند.
رفیعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در سخنانی کوتاه، اقدامات و تلاشهای انجمن حمایت از زندانیان که خود را در کنار خانواده مددجویان قرار داده‌اند تا از رنج آنان بکاهند، ستود.

در ادامه نیکوکاران شهرستان کمک‌های خود را به ستاد دیه مستقر در محل اهداء کردند و در نهایت بیش از 65 میلیون تومان جمع آوری گردید.

به گفته نماینده ستاد دیه، تعدادی از افرادی که نتوانستند در این مراسم حاضر شوند و کسانی که مایل به کمک هستند می‌توانند کمکهای خود را به ستاد دیه مستقر در اداره زندان نی‌ریز اهداء کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار