آمادگی شهرکهای صنعتی جهت همکاری برای سرمایه گذاری درگیلان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان نسبت به همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی استان اعلام آمادگی کرد.

کد مطلب: ۶۳۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،احمدعلی شهیدی جذب سرمایه گذار را حلقه مفقوده در توسعه کارآفرینی عنوان و خاطرنشان کرد : جذب سرمایه گذار بایستی با استفاده از انواع مهارت های علمی و نوین انجام شود.
وی با اشاره به این که تقویت بسترهای سرمایه گذاری موجب افزایش اشتغالزایی و رونق اقتصادی می شود افزود : با 36 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 33 شهرک و ناحیه صنعتی بهره بردار و زیرساختهای مناسب آماده همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در استان هستیم .
وی امنیت سرمایه گذاری را مهمترین مولفه برای سرمایه گذار دانست و گفت: برای رونق اشتغال باید سرمایه گذار و کارآفرین را قدر بدانیم و به امر سرمایه‌گذاری کمک کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان باتاکید بر ضرورت برداشته شدن موانع سرمایه ‌گذاری اضافه کرد: شغل توسط یک نفر ایجاد نمی‌شود بلکه این اقتصاد و ظرفیت است که می‌تواند اشتغالزایی ایجاد کند.
شهیدی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال یادآورشد: تحقق اهداف شعار سال با جذب و حضور سرمایه‌گذاران واقعی و ایجاد کارآفرینی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان از مهمترین برنامه های اجرایی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان است.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران می بایست با استفاده از قشر جوان زمینه رونق اقتصادی ، تولید و اشتغال را بوجود آورند و مساله مهم در این برهه، هدایت صحیح سرمایه به سوی بخش‌ها و صنایع نیازمند و دارای اولویت است .
شهیدی گیلان را از استان های مستعد در بخش صنعتی عنوان و تصریح کرد: باید با همت مضاعف و استفاده حداکثری از منابع در اختیار سیستم بانکی در استان نهایت استفاده را در پیش برد کارها و تعالی اشتغال داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار