برپايی سفره های اطعام در اسلامشهر

سرپرست كميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلامشهر گفت: سفره های اطعام برای بيش از يك هزار و 400 مددجو در اسلامشهر برپا خواهد شد.

کد مطلب: ۶۲۹۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، کامل فیروزمرنی با بیان برنامه های مختلف برای کمک به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در ماه رمضان اظهار کرد: برنامه های اجرای کمیته امداد درایام ماه رمضان با استفاده از کمک های مردمی و مشارکت خیران انجام خواهد شد .

وی در ادامه افزود: طرح اطعام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در قالب تحویل بسته های مواد غذایی ، برپایی سفره های افطاری، حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین، جمع آوری زکات فطره از مهمترین برنامه های اجرایی این نهاد در ماه مبارک رمضان است .

فیروزمرنی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه از برنامه های مهم دیگر این نهاد درایام ماه رمضان است، بیان کرد : هدف گذاری شده ، حداقل از 35 خانوار مددجویی با حضور مسؤولان و خیران در این ایام دیدار شودو سال گذشته درماه مبارک رمضان از 31 خانواده سرکشی شد و خیران و مسؤولان بیش از 165 میلیون و 200 هزار ریال به این خانواده ها کمک کردند که مبلغ ریالی کمک شده نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشت .

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه نیکوکاران در حوزه انجام مسؤلیت های اجتماعی به ویژه در بخش کمک به نیازمندان همواره پیش قدم هستند، اضافه کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی است تا از ظرفیت کارهای خیرخواهانه به نفع جامعه هدف کمیته امداد بهره مند شد .

فیروزمرنی تصریح کرد: در سال ۹۵ تعداد 555 سبد کالا در میان مددجویان تحت حمایت شامل اقلامی از جمله برنج، روغن، ماکارونی و غیره به ارزش بیش از 83 میلیون و 800 هزار ریال بین خانواده های نیازمند توزیع شد که این رقم نسبت به مدت مشابه آن در سال 94، بیش از 100 درصد رشد داشته است .

سرپرست کمیته امداد امام خمین(ره) شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و 258 مددجو و نیازمند شناسایی شده به مبلغ 31 میلیون ریال مورد اطعام قرار گرفته اند، افزود: امسال نیز پیش بینی برای اطعام و افطاری بیش از یک هزار و 400 نفر انجام شده است .

وی همچنین به برگزاری جشن گلریزان برای تعدادی از زندانیان که خانواده آنان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلامشهر است اشاره کرد و گفت: جشنی با حضور خیران ، مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی محلی برای آزادی این تعداد سرپرست خانوار زندانی غیرعمد برگزار خواهد شد.

/خبرنگار:امیرغلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار