معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل:

آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در اردبیل برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در مصلی اردبیل برگزار ‌می‌شود.

کد مطلب: ۶۲۹۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سرهنگ شکر عبدی افزود: با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج کشور آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در مصلی اردبیل برگزار ‌می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است .

وی گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا برگزاری این مراسم به شکلی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور هر چه گسترده‌تر مردمی برگزار شود که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم و به موقع با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و سایر بخش‌ها انجام می‌شود تا بتوانیم به این مهم دست یابیم و شاهد حضور پررنگ مردم در این مراسم باشیم .

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس استان اردبیل اظهار داشت: برگزاری آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) قدردانی از خدمات ارزشمند و احیای آرمان‌ها و اهداف بلند این شخصیت بین‌المللی و جهانی بوده و باید تلاش کنیم تا محوریت این برنامه‌ها فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن این اهداف و آرمان‌ها باشد .

عبدی بیان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده به گونه‌ای است که روز ۱۴ خرداد ماه از ساعت ۱۸ برنامه‌های ویژه گرامیداشت ارتحال امام راحل با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی عسگر شروع خواهد شد و آرمان‌ها و اهداف امام راحل مبنای سخنرانی‌ها خواهد بود و روزه‌داران نیز پس از اتمام مراسم افطار را در مصلی حضور خواهند داشت .

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که ۱۴ خرداد ماه در دستور کار قرار داده شده عزاداری هیئت رزمندگان اسلام استان در مسجد اعظم اردبیل است و پس از آن نیز ۱۵ خرداد ماه برگزاری مراسم ویژه عزاداری پس از موعظه و سخنرانی آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل در مسجد میرزا علی اکبر در دستور کار قرار داده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار