مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبرداد:

مشارکت ۱۰ هزار خیر اردبیلی در اجرای طرح اکرام ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: چهار هزار و ۸۰۰ یتیم در استان اردبیل در قالب اجرای طرح اکرام ایتام از مساعدت‌های بیش از ۱۰ هزار نفر خیر و حامی بهره‌مند هستند.

کد مطلب: ۶۲۸۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حسین دشتی گفت: ماه مبارک رمضان یک ظرفیت مناسب برای کمک و حمایت از نیازمندان و فقرا بوده که کمیته امداد استان مانند سال‌های قبل در ماه مبارک امسال نیز طرح اکرام و اطعام فقرا و نیازمندان را در دستور کار دارد که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت عظیم خیرین استان اردبیل در رابطه با اجرای طرح‌های ماه رمضان بهره‌مند شویم .

وی گفت: سیاست کار کمیته امداد استان به گونه‌ای است که بتوانیم در راستای ترویج سفره افطاری ساده و کم‌خرج و بدون تشریفات با محوریت مساجد حرکت کنیم که در این رابطه نیز هماهنگی‌هایی انجام شده که در سطح استان اردبیل به ویژه در مرکز استان سفره‌های افطاری در مساجد با مساعدت نمازگزاران و خیرین هر محله و همکاری کمیته امداد استان برگزار شود .

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در کنار برگزاری این طرح نیز اطعام فقرا به صورت غذای گرم نسبت به سال‌های قبل امسال افزایش یافته و در مناطق دورافتاده و روستایی نیز توزیع غذای گرم بین مددجویان را خواهیم داشت که به ویژه تلاش می‌کنیم افراد سالخورده و ناتوان که دارای مشکلات مالی و جسمی هستند غذای آنها در درب منزلشان تحویل داده شود .

دشتی تصریح کرد: توزیع سبد کالا با کمک و حمایت خیرین در دستور کار قرار دارد و امسال هشت هزار کیسه همیان مولا در اختیار موسسات و خیرین قرار دادیم که در حد توان خود مواد غذایی و وسایل اولیه پخت غذا در آن قرار داده و به کمیته امداد تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شده و مددجویان کمیته امداد به این وسیله‌ها در ماه مبارک رمضان اطعام شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار