مدیرکل آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش آمیزه ای از مدیریت و خدمت است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش آمیزه ای از مدیریت و خدمت است، گفت: مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش، پاسخگوی مطالبات مردم و جامعه فرهنگی باشند.

کد مطلب: ۶۲۷۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در جلسه معارفه معاونان جدید پرورشی و آموزش متوسطه استان با اشاره به برگزاری انتخابات پرشکوه اخیر و حضور غرور آفرین اقشار مختلف در این حماسه بزرگ، اظهار کرد: مردم در ایام تبلیغات انتخاباتی و مناظره ها، با شنیدن آرا و اندیشه های کاندیداها، که همگان مورد تأیید نظام اسلامی بودند، به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند.

وی افزود: بر اساس قواعد مردم سالاری همه باید به آرای مردم احترام بگذاریم و مردم در این انتخابات، آزادانه و آگاهانه به تعامل با دنیا، حل و فصل عزتمندانه اختلافات بین المللی و گشایش های فرهنگی و اقتصادی آری گفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با انتقاد از برخی بداخلاقی ها و هجمه علیه آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردم در انتخابات به ویژه حضور فرهنگیان و رأی اولی ها در چارچوب قوانین و مقررات نقش محوری ایفا کرد.

حاجتی نقد ناجوانمردانه درباره سند چهارچوب اقدام آموزش 2030 یونسکو را نمونه ای از این بداخلاقی ها دانست و تصریح کرد: با وجودی که این سند صرفا یک توصیه نامه است و یونسکو برای کشورها حق تحفظ قائل شده، جمهوری اسلامی ایران خود را به اجرای بخش هایی از سند 2030 که به هر شکلی در تعارض با مقررات و اولویت های ملی، باورهای دینی و ارزش های فرهنگی جامعه ایرانی تفسیر و تعبیر شود، متعهد نمی داند.

وی خاطرنشان کرد: روح دموکراسی در کشور ایجاب می کند که از وجود مدیرانی استفاده شود که گفتمان دولت را پذیرفته باشند و در جهت تحقق مطالبات مردم و دولت گام بردارند.

حاجتی با بیان اینکه آموزش و پرورش آمیزه ای از مدیریت و خدمت است، گفت: مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش، پاسخگوی مطالبات مردم و جامعه فرهنگی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه سخنانش آقایان اکبری و اخلاقی را از مدیران توانمند آموزش و پرورش دانست که در مدت تصدی مسئولیت های مختلف منشأ اثر فراوانی بودند و امید است که در سمت های جدید هم تحول آفرین باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار