رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

فعالیت‌های پژوهشی در اولویت دانشگاه‌های اردبیل قرار می گیرد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: باید در محیط دانشگاه در راستای پژوهش گام برداریم تا آموزش تا بتوانیم شاهد توسعه علمی در استان باشیم.

کد مطلب: ۶۲۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،گودرز صادقی در نشست استاندار با اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل با تبریک حماسه ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: باید به انتخاب و حضور آگاهانه جامعه تبریک گفت چرا که این حضور حداکثری مردم در خلق حماسه‌ای دیگر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر خواهد شد .

وی با اشاره به فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه‌ها بیان کرد: دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی علاوه بر امور آموزشی و پژوهشی، درگیر کارهای سیاسی هستند، ولی سیاست‌بازی نمی‌کنند و تلاش و جدیت بر این بوده تا روشنگری لازم در بین دانشگاهیان فراهم شود .

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه علم هدف نیست، بلکه هدف انسانیت و رشد اخلاقیات است، تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی افتخار می‌کند که در ذات خود دارای شجاعت است و با جدیت در راستای توسعه علمی و پژوهشی گام بر می‌دارد .

صادقی افزود: باید در محیط دانشگاه در راستای پژوهش گام برداریم، تا آموزش تا بتوانیم شاهد توسعه علمی در استان باشیم چرا که کارهای پژوهشی و تحقیقاتی با توجه به پشتوانه علمی که داشته می‌تواند زمینه‌ساز گره‌گشایی از بسیاری از مشکلات موجود باشد که لازمه آن توجه و حمایت هر چه بیشتر از این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار