پیام تقدیر وتشکر مدیرکل آموزش وپرورش ایلام به مناسبت حماسه 29 اردیبهشت

مدیر کل آموزش وپرورش ایلام گفت:حماسه ی 29 اردیبهشت برگ زرینی بر کتاب تاریخ ایران سربلند افزود.

کد مطلب: ۶۲۵۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، متن پیام تقدیر و تشکر و تبریک علی بیرانوند به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد

حمد و سپاس خداوندی که بینایی را به ما داد تا بصیر باشیم و شنوایی را داد تا سامع حق و تمیز آن باشیم. پروردگار دانایی که دانایی را به ما آموخت؛ تا با علم و آگاهی مسیر درست زندگی را طی و سرنوشت خویش را تعیین نماییم.

درود بر دستان پر گهر مردمان میهن اسلامیمان، که همواره خالق حماسه های سترگ و به یادماندنی در تاریخ تمدن بوم کهن ایران سرافراز بوده و هستند.

درود و سپاس می گویم مردان و زنان، دختران و پسران عزیزی که با مشارکت حداکثری و حضور سبز خویش در پای صندوق های اخذ رأی برگ زرین دیگری را بر کتاب قطور تاریخ ایران سربلند افزودند. و با خلق حماسه ای ماندگار تیری بر قلب دشمنان نظام زدند و پایه های این نظام مقدس را مستحکم تر از دیروز نمودند.

آری 29 اردیبهشت 96 با وزش نفحات معتدل بهارانه و گشوده شدن پنجره های زندگی به سمت دولت امید، شامه ی دلنواز نشاط و شادمانی را بار دیگر گوارای جانمان ساخت و کلید تدبیر و عقل گره گشایمان گردید.

صد سپاس و به از آن ارزانی دستان پرتقدس مردمان فهیم، به ویژه معلمان و فرهنگیان فرهیخته و خصوصا دختران و پسران رأی اولی های عزیزم که به حق با قرار گرفتن در مسیر اعتدال و عقلانیت بار دیگر بر تداوم تدبیر و تکریم ثابت قدم ماندند؛ و با رأی قاطع خود « نه » بزرگی به تهدید و تطمیع و تخریب گفتند. این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران و رئیس جمهور محبوب و منتخب تبریک عرض نموده و از مشارکت فعال همه ی فرهنگیان و همه ی دانش آموزان در فرایند صحیح اجرای انتخابات و هم در خلق حماسه ای بزرگ و دشمن شکن تقدیر و تشکر می کنم. و توفیقات همگان را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار