عوامل اجرایی مسابقات قرآن دانش آموزی تجلیل شدند;

افزایش کیفیت و کمیت مسابقات دانش آموزی الگودهی ایجاد می کند

معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی خواستار توجه بیشتر به کمیت و کیفیت مسابقات دانش آموزی در سال های آتی شده و گفت: روند رشد این وضعیت می تواند الگودهی مناسبی در کشور ایجاد نماید.

کد مطلب: ۶۲۵۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، طاهر علمی در جلسه تقدیر از دست اندرکاران و فعالین مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی، گفت: تلاش های صادقانه و صالحانه شما نشانگر پژواک دانایی و تعهد بود و عشقی که از تک به تک افراد دیده شد خستگی و زدگی را زدوده بود.

معاون فرهنگی و پرورشی استان افزود: همدلی و رفتار های مناسب و نرم در سایه قران حاکم بود و فضای امسال مسابقات مگر جز با اراده برای کار برای خدا بود و نتیجه ی همان تلاش ها بذر امیدی نوید بخش آینده ای خوب برای آموزش و پرورش در زمینه ی قرآن بود.

وی خواستار توجه بیشتر به کمیت و کیفیت مسابقات در سال های آتی شده و گفت: روند رشد این وضعیت می تواند الگودهی مناسبی ایجاد نماید و بازتاب این مسابقات در کشور نمود پیدا کرد و چقدر به قرآن توجه شود باز هم کم است.

علمی تصریح نمود: آموزش و پرورش محور فعالیت های فرهنگی است و با نشان دادن شیرینی های قران از دوران ابتدایی و همچنین بواسطه ی همین مسابقات می توانیم رغبت خانواده ها را نیز برای آموختن قرآن بالا ببریم.

وی متذکر شد: اگر فعالیت ها تبدیل به ضد محوریت شود نه تنها آسیب های اجتماعی بیشتر می شود بلکه فاصله ی بین انسان ها به قدری بیشتر می شود که مهار آن غیر قابل انجام است.

معاون مدیر کل اضافه کرد: برخی معلمان با نگاه قرآنی تبلیغات مثبت انجام می دهند و زمینه ی درست نگری و شناخت در همه معلمان بوجود بیاد تا زمینه ی فعالیت های فرهنگی و هنری فراهم شود و امروز در آموزش و پرورش نسل خوب برای آینده تربیت کردن است.

علمی تاکید کرد: استفاده از بهترین ها و افراد متخصص در مسابقات قرآنی می تواند به بهره برداری از موضوع الگو مداری کمک شایانی بکند.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا فضای شادابی در سایه تربیت قرانی شکل دهیم که تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها ، خلاقیت، پویایی، کارآمدی و سلامت بوجود می آید.

معاون فرهنگی و پرورشی استان اظهار داشت: روند مسابقات به سمت برنامه ریزی کامل در قالب خوب طی می شود و امیدواریم در سال های بعدی شاهد کیفیت بهتری باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار