دستگیری سارق حرفه ای اماکن در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه ها با ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۳۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران ، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: در پی شکایت یکی از کسبه های شهرک میان آبادبه کلانتری ۱۷ شهرک کامیون داران مبنی بر اینکه مغازه اش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته ، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت .

وی در ادامه افزود: پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع با حضور در محل و با انجام تحقیقات گسترده میدانی از وضعیت محل و مغازه ها، به بررسی احتمالات در خصوص نحوه سرقت پرداختند .

حسن آبادی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در نهایت مأموران با به دست آوردن یک سرنخ موفق به شناسایی شخصی که دارای سوابق کیفری بود، شدند .

وی گفت: ماموران انتظامی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه عنوان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی با توجه به شواهد و مدارک موجود به ۱۸ فقره سرقت از مغازه ها اعتراف و در این رابطه اموال مسروقه در محل اختفای سارق کشف و به مالباختگان تحویل داده شد .

/ خبرنگار : ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار