مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد؛

افتتاح کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان شهر تهران/8 طرح دیگر در برنامه

مدیرکل آموزش و پرورش تهران بعد از افتتاح کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان گفت: هشت طرح خدماتی رفاهی دیگر هم در برنامه است که به زودی به مرحله بهره بردای خواهند رسید.

کد مطلب: ۶۲۳۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا علیرضا کمرئی در مراسم افتتاح کیلینیک دندانپزشکی معلم با بیان اینکه در این مکان به طور روزانه ۱۷۰نفر از خدمات دندانپزشکی بهره می گیرند، گفت: نزدیک به ۱۸۰ هزار پرسنل شاغل و بازنشسته در آموزش و پرورش شهرتهران وجود دارند که نیازمند چنین مراکزی برای خدمات رسانی هستند.

وی افزود: یکی از سیاست های آموزش و پرورش به لحاظ شیوه اداری در آن باید رعایت شود و مراکز درمانی تمام جهات تربیتی و اخلاقی را در نظر دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: در تلاش هستیم تا فرهنگیان در فضایی متفاوت از ارائه خدمات پزشکی بهره مند شوند.

کمرئی با بیان اینکه مراسم افتتاح امروز امتداد جریان تربیتی است که خدمات رسانی به فرهنگیان را مورد توجه دارد، اظهار کرد: گذشته مراکز درمانی و رفاهی ارزشمند است و در سیاست های آموزش و پرورش میانداری برنامه اجرایی حوزه معاونت و پشتیبانی و گسترش مراکز درمانی اهمیت دارد.

وی افزود: حدود پنج مرکز آموزشی و رفاهی شامل میلاد دماوند، مرکز رفاهی مناطق ۱۱،یک و ۱۶همچنین یک رستوران به طور رسمی بزودی افتتاح می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۶پروژه آموزشی رفاهی داریم، تصریح کرد :این طرح ها تا هفته دولت نهایی می شود همچنین ۲۸۶سوییت برای درمان و اقامت فرهنگیان درنظر گرفته شده است.

کمرئی با اشاره به اینکه گسترش مراکز رفاهی دائمی در دستور کار است، بیان کرد: هشت مراکز دائمی برای استفاده معلمان و دانش آموزان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: با افتتاح این مراکز درمانی فرصت آموزش نیز فراهم می شود و معلمان نیز در حوزه سلامت و پزشکی تجربه خوبی کسب می کنند همچنین ماهیت آموزشی مراکز در اولویت است تا با آموزش مربیان به دانش آموزان از ابتلا به بسیاری از بیماری ها جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار