دستفروشی مدیر تدارکات فیلم درباره آمنه مقابل ارشاد گیلان

درحالی که فیروز فاضلی مدیرکل اعتدالگرای فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای افتتاح تونل و بخشی از آزادراه رشت قزوین حضور پیدا کرده است, در رشت و درست در جوار ساختمان اداره کل ارشاد گیلان مدیر تدارکات فیلم درباره آمنه در حال دستفروشی است.

کد مطلب: ۶۲۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، خبر بساط کردن مدیر تدارکات فیلم درباره آمنه، گزارش یک اسیدپاشی مثل بمب در فضای مجازی ترکیده و ویدیوی تکان دهنده صحبتهای مهدی عطایی مدیر تدارکات فیلم مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
ظاهراً وعده های داده شده به عوامل این فیلم عملی نشده و مدیر تدارکات این فیلم تاثیرگذار اجتماعی را بر آن داشته تا با بساط کردن جلوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صدای اعتراض خود را به گوش مسوولان فرهنگی برساند.
داستانهای فیلم درباره آمنه، گزارش یک اسیدپاشی مثل موضوع فیلمش تبدیل به یک تراژدی خیلی تلخ شده است. بیست و یک ماه بلاتکلیفی پخش فیلم و سرگردانی عوامل باعث شد تا احمد عبداللهیان بلوچی خودش فیلمش را در تهران پخش کند، بعد از رسانه ای شدن موضوع، بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در اقدامی قابل ستایش پخش فیلم در تهران و برخی از شهرهای کشور را بر عهده گرفت تا بخشی از مشکلات این گروه فیلمسازی حل شود. اما ظاهراً مشکلات این فیلم که هفت سال تولیدش به طول انجامیده پایانی ندارد. صحبتهای تکان دهنده مدیر تدارکات این فیلم نشان میدهد اوضاع وخیم تر از این حرفهاست و این تازه صحبتهای یکی از عوامل این فیلم است. وقتی که مدیر تدارکات فیلم دست به چنین حرکت انتحاری میزند و حاضر به دستفروشی جلوی ارشاد گیلان میشود یعنی در پشت پرده اتفاقات عجیبی رخ داده که یکی از عوامل فیلم را به این نقطه رسانده تا اعتراضش را به گوش مسوولین استان برساند. اینکه فیلمی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی تولید شده و توسط متولیان فرهنگی استان مورد هیچ گونه حمایتی قرار نگرفته حکایت از فاجعه ای فرهنگی دارد. فیلمی که بیشتر چهره های مطرح سینما، موسیقی، ورزش و حتی سیاسیون هم آن را مورد تمجید و تحسین قرار داده اند و منتقدان و رسانه ها هم به حمایت از آن پرداخته به دستفروشی مدیر تدارکاتش رسیده است!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار