تشریح اولویت‌های اجتماعی پلیس در سال جاری

معاون اجتماعی ناجا ضمن تشریح اولویت های اجتماعی پلیس در سال 96 گفت: نیروی انسانی کارآمد ، متخصص و متعهد در جلب سرمایه اجتماعی پلیس نقش کلیدی دارد.

کد مطلب: ۶۲۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سردار سعید منتظرالمهدی در بیستمین گردهمایی معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی ناجا با تبریک میلاد منجی عالم بشریت ، قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (عج) مهدی فاطمه اظهار کرد: اولویت و اولیت حوزه اجتماعی پلیس در سال 96 افزایش مقبولیت ، محبوبیت ، مرجعیت و منزلت اجتماعی پلیس است که این 4 مولفه ی مترادف و مکمل در انجام بهینه مأموریت و در جذب و جلب سرمایه های اجتماعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: سرمایه های اجتماعی اساسا مردم هستند که در ابعاد مختلف می توانند یاری گر و همراه پلیس باشند، طبیعتا بدون سرمایه اجتماعی مأموریت های پلیس ره به جایی نخواهد برد.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: مولفه های بسیاری در افزایش مقبولیت، محبوبیت ، مرجعیت و منزلت اجتماعی پلیس اثرگذار است که اصلی ترین و شاخص ترین مولفه، نیروی انسانی کارآمد ، متخصص و متعهد است ، بنابراین باید در بکارگیری نیروهای زبده و توانمند، بسیار دقت و تمرکز صورت بگیرد.

این مقام عالی انتظامی در ادامه با اشاره به راه اندازی و فعال سازی مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها و مراکز انتظامی بیان کرد: تقویت این مراکز از اولویت های اصلی معاونت اجتماعی است و باید افرادی که در این مراکز فعالیت می کنند دارای سلامت جسمی ، اخلاقی ، روحی و معنوی باشند. به دنبال این هستیم که تعداد مراکز مشاوره را به یک هزار مرکز برسانیم.

سردار منتظر المهدی با اشاره به اقدامات معاونت اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی گفت: وضعیت قابل قبولی در حوزه فعالیت های اجتماعی داریم اما ایده آل نیست، بنابراین باید تلاش کنیم که به نقطه مطلوب دست یابیم.

وی در پایان با تقدیر از معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی ادامه داد: موفقیت ها نتیجه تلاش و مشارکت همه کارکنان در معاونت اجتماعی است و امید است بتوانیم با توکل بر خداوند و تلاش مضاعف به نتایج بهتری دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار