پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی گیلان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی تبلورتوانمندیها واستعدادهای نهفته ای است که باید کشف شده وارج نهاده شود.

کد مطلب: ۶۲۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد

عمران کرمی در گفتگو با خبرنگار پانا از گیلان گفت: سازمان دانش آموزی نهادی است که با کشف استعدادهای نهفته، در دانش آموزان ومربیان آن را پرورش داده وزمینه های لازم برای شکوفایی وبروز توانمندیها را فراهم می نماید.

وی افزود: در واقع سازمان دانش آموزی با ارتقا اعتماد به نفس دانش آموزان ومربیان آنهارامدیران توانمندی بار می آورد که در عرصه های گوناگون مسائل اجتماعی وارد شده وزمام امور را بدست میگیرند .

مدیر سازمان دانش آموزی گیلان گفت:سازمان دانش آموزی گامهای بلندی در راستای تحقق ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین برداشته ومجموعه پویا را درمسیر روشن هدایت وراهبری میکند.

کرمی بیان کرد: تربیت اجتماعی از اهداف مهم سازمان دانش آموزی است که با برگزاری اردوهای دانش آموزی ودوره های آموزش مهارتی ،تشکیلاتی ومعرفتی نیل به این مهم را ممکن می سازد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی موجبات بالندگی وپویایی را فراهم میکند اظهار داشت: باید از سرمایه های معنوی وانسانی مدارس بهره کافی ووافی را ببریم وبا ارتباطی شایسته وبایسته زمینه های حضور پروشور وهمیشه در صحنه این سرمایه هارا فراهم نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار