قالیباف:

ما با قاچاق کالا و ارز مقابله می کنیم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آنهایی که می‌گویند نمی‌شود 5میلیون شغل ایجاد کرد کسانی هستند که چشم به خارج دارند گفت: ما هم داریم، هم می شود و هم می توانیم.

کد مطلب: ۶۲۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، محمد باقر قالیباف در دیدار امروز خود با جمعی از علما و ائمه جماعات تهران در مسجد امام جعفر صادق میدان فلسطین افزود: صحبت های امروز من در جمع شما به عنوان درس پس دادن شاگرد نزد استاد است.
وی اضافه کرد: مانند سابق در شهرداری با کمک و انجام وظایف خود، کار خود را در این ایام به گونه ای فراهم می کنیم که مردم ماه خوب و ضیافت الهی داشته باشند که زیبنده شهر باشد و این وظیفه ما است.
قالیباف گفت : افراد با هر سلیقه و گرایش دین و مذهب؛ زمانی که در شهر ما هستند در قبال آنها وظیفه داریم که رفاه و آسایش آنها را فراهم کنیم ؛ بخصوص محرومین و مستضعفان.
وی با بیان اینکه اکثر رزمندگان ما و حتی مدافعان حرم و شهدا از قشر محروم و مستضعف بودند؛ انقلاب ما انقلاب مستضعفین است اضافه کرد : آنکه تا آخر خط می ماند و توقعی هم ندارد از محرومین است. برنامه های ما برای همه مردم است اما اولویت اصلی ما محرومین و مستضعفان هستند .
قالیباف افزود : من نمی خواهم شعار دهم اما کارنامه ما آنگونه که شایسته نظام اسلامی باید باشد، نیست. امروز مشکلات اقتصادی آنچنان گریبانگیر شده است که قابل قبول نیست .
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : امروز در نفت و گاز رتبه اول را داریم این سرمایه بزرگی است از دیگر ظرفیت‌های امروز ما نیروی جوان با استعداد، تحصیلکرده با مهارت است.
وی گفت : فکر نکنید رئیس جمهور آمریکا وقتی پیام تبریک سال جدید می‌دهد به فکر ما است ؛ خیر؛ او به فکر جذب نیروهای با استعداد ما است و می‌خواهد تاثیر بگذارد.
قالیباف افزود : امروز آنجایی را که تمام اسلام را دچار چالش کرده و برای آن پاسخی نداریم زیر سوال بردن کارآمدی دین در نظام و جامعه است.
وی همچنین در دیدار گفت : در 29 اریبهشت می خواهیم امور اداری اجرایی کشور را دست یک نفر بسپاریم که قابلیت اجرایی در کشور داشته باشد. حرف ما این است که ما برای این کار نیازمند کارنامه روشن هستیم.
قالیباف افزود : حتما انقلابی بودن و تبعیت از ولایت و اینکه بتواند وقت گذار باشد موضوعیت دارد اما در کنار همه اینها کارآمدی مهم است.
وی گفت : همین‌هایی که امروز در دولت هستند حرفهایی میزنند که انگار تا الان کشور دست اینها نبوده و فکر می‌کنند بهتر از همه می‌فهمند.
قالیباف افزود : جوری می‌گویند که ده سال ما جز تخریب کاری نکردیم اما نوبت خودشان که می‌شود انگار کشور دست آنها نبوده است و از همه هم طلبکارند.
وی گفت : واقعیت این است که وضع اقتصادی مردم از سال 92تا کنون به مراتب بدتر شده است.
این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود : کسی که برای اداره زندگی خود، کلیه اش را فروخت دینش را هم خواهد فروخت ؛ ما مطمئنیم که ما می توانیم این مشکل را حل کنیم.
قالیباف گفت : اینها در گذشت زمان مردم را از تاثیر گذاری منع می‌کنند و آرام آرام مردم را از صحنه اقتصاد، فرهنگ ،سیاست و مسائل اجتماعی دور کرده اند.
وی افزود : 4 درصد همان کسانی هستند که بیشترین منفعت و سرمایه کشور را بدون هیچ تلاشی می‌بلعند.
قالیباف گفت : متاسفیم برای کسی که لباس پیامبر به تن می‌کند اما خلاف حرف اهل بیت و پیامبر حرف می زند و عمل می‌کند.
وی افزود:ما با قاچاق کالا و ارز مقابله می کنیم و دست کسانی را که در مناصب قدرت اند و قاچاق کالا می‌کنند قطع می کنیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد : آنهایی که می‌گویند نمی‌شود 5میلیون شغل ایجاد کرد کسانی هستند که چشم به خارج دارند.
قالیباف گفت: در فرهنگ دینی این را از علما یاد گرفتیم که علما حین اینکه از خدا می ترسند از جای دیگر هم نباید بترسند و آن زمانی است که می بینند در حق کسی ظلم شود؛ نگذارند این اتفاق بیفتد.
وی افزود: مگر می‌شود این 4 درصد به 96درصد ظلم کنند و علما چیزی نگویند؟.
قالیباف گفت: ما هم داریم، هم می شود و هم می توانیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ساعت‌های خود را تنظیم کنید؛ ما بر سر قرارمان خواهیم ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار