تجلیل از 70 معلم وکارمند پویا خراسان شمالی

استاندارخراسان شمالی گفت: تربیت و آموزش دانش آموزان در معلمان نهفته است.

کد مطلب: ۶۲۱۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، محمدرضا صالحی استاندارخراسان شمالی در همایش تجلیل از معلمان نمونه استان اظهارداشت :مخاطبان معلمان کسانی هستند که آینده ساز کشور هستند .

صالحی، ادامه داد: اگر استان در بخش های مختلف حائز مقام و یا افتخاراتی کسب می کند به خاطر تلاش مستمر وپایدار معلمان می باشد.

استاندار خراسان شمالی افزود :الفبای نوشتن وحرکت مدیون معلم است که با حضور خود در صحنه های سرنوشت ساز مایه پیشرفت وترقی جامعه شده است.

صالحی بیان کرد : قشر فرهنگی از اول انقلاب در تمامی رخداد های مهم از جمله در جنگ تحمیلی، سازندگی و مبارزه نقش اساسی داشته اند.

وی با اشاره به روز معلم گفت: روز معلم روز بزرگداشت عشق وایثار و روز بزرگ سازی و آینده پروری می باشد که همه باید قدردان معلمان باشند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتخابات بیان کرد: نقش معلم در انتخابات بسیار مهم و حیاتی است که هم می تواند در حضور باشکوه دانش اموزان و مردم نقش بسزایی داشته باشد وهم کمک بزرگی در سلامت انتخابات است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تجلیل 70معلم وکارمند پویا استان خبرداد.

براتعلی حاتمی در ادامه همایش تجلیل از معلمان وکارمندان پویا اظهار کرد:34 همکار به عنوان معلم پویا و 36کارمند پویا و1 معلم کشوری تجلیل شدند

حاتمی ، با اشاره به اینکه اگر جامعه ای درمسیررشد و ترقی قرارگرفته معلمان موفقی داشته است بیان کرد :تکریم از مقام معلم باید در جامعه نهادینه شود وبه صورت همگانی انجام گیرد. تا جامعه موفقی به دست آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت : معلمان در جلوگیری از مسائل و معضلات اجتماعی نیز نقش موثری دارند.

گفتنی است 14هزارو 600همکار فرهنگی در استان خراسان شمالی مشغول به خدمت می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار