یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات تهران شد

طی حکمی توسط مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور، سید محمد کریم ربانی خواه به عنوان مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران منصوب شد.

کد مطلب: ۶۲۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه وبویراحمد، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان تهران در محل موسسه برگزار شد که در این مراسم با تجلیل از مهندس امیرحسین روان مدیر سابق موسسه، مهندس سید محمدکریم ربانی خواه به عنوان رئیس جدید این موسسه معرفی شد .

در این جلسه که با حضور معاونین بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور و بنیاد استان تهران همراه بود، مهندس ظریف گفت: از زحمات فراوان مهندس روان در طی این مدت همکاری تشکر میکنم و امیدوارم در ادامه راه ، ایشان موفقیت های روزافزونی به دست آورند.

وی همچنین مهندس ربانی خواه را فردی پرتلاش و زحمت کش معرفی کرد و گفت: با توجه به شیوه نامه جدید بنیاد، ان شالله به یاری خدا و توانایی های مهندس ربانی خواه و پرسنل موسسه اجرایی استان تهران به زودی این موسسه اجرایی در تحقق اهداف بلند خود و همچنین عمران و آبادانی موقوفات موفقیت های چشمگیری خواهد داشت.

ربانی خواه پیش از این مدیر عامل بنیاد توسعه عمران و موقوفات استان هرمزگان بود و در این مدت به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد با حفظ سمت در استان هرمزگان، سکان این بنیاد در استان تهران را نیز در دست گرفت.

سید محمد کریم ربانی خواه سابقه ی مدیرکلی اوقاف استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز در کارنامه خویش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار