جشن شکرگزاری قرآن دانش آموزان پایه سوم ابتدایی

ما دانش آموزان که با کتاب قرآن آشنا شده و می توانیم این کتاب الهی را بخوانیم می بایست توجه بیشتری را به فهم و یادگیری در قرآن داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۲۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز محمودی مدیر آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مطهری و ولادت با سعادت حصرت علی اکبر (ع) و تقدیر و تشکر از همکاران در مدارس گفت :ما دانش آموزان که با کتاب قرآن آشنا شده و می توانیم این کتاب الهی را بخوانیم می بایست توجه بیشتری را به فهم و یادگیری در قرآن داشته باشیم .

وی گفت به همت مربیان مسایل قرآنی و تربیتی در سرلوحه برنامه ها قرار گرفته شده است که یکی از آن روخوانی قرآن است که صدقه جاریه برای معلمان است که تا آخر عمرسبب خیرو برکت برای آنهاست .

ایشان خطاب به دانش آموزان و اولیای آنها گفت :با توجه به این که این عزیزان روان خوانی قرآن را با کمک معلمان و مربیان خود فرا گرفته اند اولیای محترم در یاد گیری بیشتر این دانش آموزان در فرآیند گیری این کتاب الهی که سفارش شده پیامبر و امامان معصوم در دست ما ‌ انسان هاست بیشتر کوشا باشیم .

در ادامه مراسم حاج آقا قاسمی و سالمی با اجرای برنامه شاد و طرح سوالات قرآنی برای دانش آموزان آنها را با مفاهیم دینی و اسلامی آشنا نمودند .

در این مراسم دانش آموزان با اجرای تلاوت قرآن و توشیح و دکلمه این روز را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار