مدیرکل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر آموزش و پرورش:

کتاب های شهید مطهری راهگشای نسل جوان است

آئین افتتاحیه اولین دوره آموزشی دانش آموزان مکلف پسر عشایر کشور با حضور مسولین و مربیان و دانش آموزان عشایر 9 استان در اردوگاه شهید منتظری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۰۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، علی نقی یزدان پناه، مدیرکل امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش، نیز در سخنانی با اشاره به گرامیداشت هفته معلم و شهادت شهید مطهری گفت: امام راحل (ره) فرمودند، کتابهای شهید مطهری بدون استثناء مفید است، پس شایسته است شما جوانان از این سرمایه عظیم بهترین بهرها را ببرید.

وی در ادامه عشایر را غیور مردان و زنانی دانسته که جز بهترین و مفید ترین اقشار جامعه هستند و ادامه داد: تا قبل از این برخی مناطق از وجود روحانیون و مبلغین در میان خودشان محروم بودند و به فضل الهی با تدابیر اندیشیده شده در وزارت آموزش و پرورش و همکاری ستاد اقامه نماز قرار شده است که این ضعف برطرف شود.

یزدان پناه افزود: شما دانش آموزان سفیران و نمایندگان نور هستید که باید این آموزه ها را وقتی برمیگردید، در اختیار دیگران بگذارید.

شایان ذکر است، اولین دوره آموزشی، اردویی دانش آموزان مکلف عشایر کشور با حضور نمایندگانی از استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، گیلان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، سمنان و شهرستانهای تهران به مدت سه روز در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار