برگزاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اسلامشهر

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اسلامشهر به ریاست معاون سياسي انتظامي فرماندار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران در این جلسه نظام ملکشاهی در سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد اعضای این کمیسیون در سال 95 گفت: در سال گذشته 328 مورد گشت و بازرسی در سطح شهرستان صورت گرفت .

وی در ادامه با اشاره به افزایش کشفیات 25 درصدی در زمینه قاچاق کالا و ارز از شناسایی و ثبت 335 انبار در سامانه خبر داد و گفت: اقدامات فرهنگی قابل توجهی نیز توسط اعضاء کمیسیون بویژه بخشداریها ، دهیاریها و شهرداریها در سال گذشته انجام دادند .

ملک شاهی افزود: با توجه به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال هر یک از ادارات ذیربط کارگروه ویژه ای را در بخش مبارزه با قاچاق کالا تشکیل دهند .

معاون سیاسی انتظامی فرماندار در ادامه بر ضرورت تشدید بازرسی ها و گشتهای مشترک، اجرای اقدامات فرهنگی در راه مبارزه با قاچاق کالا ، تقویت حمایت از تولیدات بخش کشاورزی و دامی ، ارائه آموزش جمعی به مردم از طریق رسانه و قبح قاچاق کالای سلامت محور ، برگزاری کارگاه آموزشی، تقویت و تعامل دستگاهها در ابعاد مختلف برای مبارزه با قاچاق کالا و رسیدگی به پرونده های قاچاق در محاکم قضایی خارج از نوبت تاکید کرد.

/خبرنگار : کیمیا حسنلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار