رئیس شورای عالی استان‌ها عنوان کرد؛

آمادگی شهرداری‌ها و شوراها جهت کمک به حادثه دیدگان آزادشهر

رئیس شورای عالی استان ها از آمادگی شهرداری ها و شوراها برای کمک به حادثه دیدگان معدن آزادشهر در استان گلستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۹۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مهدی چمران در آغاز سی و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها که صبح امروز در محل تالار آبگینه سازمان آبفا برگزار شد اظهار کرد: نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها بود که در چنین روزی با فرمان حضرت امام (ره) دستور نگارش شوراها آغاز شد.

وی تصریح کرد: این اتفاق سرآغازی بود برای آغاز کار شوراها در جمهوری اسلامی ایران و این دستور مبنایی شد تا در قانون اساسی توجه ویژه ای به قانون شوراها شود. هم اکنون در قانون اساسی توجه ویژه ای به فعالیت شوراها شده است و امیدواریم در آینده مسیر خدمت شوراها بهتر از گذشته فراهم شود.

رئیس شورای عالی استان ها در ادامه با تأکید بر فعالیت شوراها در استانها و شهرستان های مختلف افزود: در باقیمانده عمر شورای چهارم باید تلاش شود خدمات ارزنده ای از این شورا به جا بماند و در آینده نیز امیدواریم شورای مقتدر، مسلط، کارآمد و خدمتگزار روی کار بیاید.

وی در ادامه به حادثه معدن آزادشهر در استان گلستان و محبوس شدن تعدادی از کارگران اشاره کرد و گفت: طی آخرین آمار حدود ۸۰ نفر در این حادثه محبوس شده بودند که متأسفانه ۲۶ نفر از آنها جان خود را از دست دادند و جا دارد این ضایعه را به همه و به خصوص خانواده این عزیزان تسلیت بگوییم. کارگران محبوس شده در معدن آزادشهر با تلاش نیروهای امدادی نجات پیدا کنند.

وی همچنین از آمادگی شهرداری ها و شوراها جهت کمک به حادثه دیدگان معدن آزادشهر استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ما این آمادگی را داریم چنانچه درخواست شود ورود جدی ای را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار