رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس خبر داد

ساخت سریال 180 قسمتی انیمیشن با موضوع دفاع مقدس

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار از ساخت سریال 180 قسمتی با موضوع «فرزندان ایران» ویژه معرفی دفاع مقدس به نسل کودک و نوجوان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۹۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، علی اصغر جعفری در همایش معاونان و روسای سازمان های بنیاد و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان های کشور در قم، اظهار داشت: اساسنامه سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس تدوین گردیده و هیئت های اندیشه ورز با حضور 50 نفر از بزرگان سینمایی و فحول هنری عرصه نمایش در کشور، تشکیل شده است.

وی افزود: تدوین نظام ارزیابی فعالیت های هنری و سینمایی دفاع مقدس نیز بخش دیگری از اقدامات این سازمان طی ماه های اخیر بوده است.

جعفری در ادامه طراحی و راه اندازی بزرگترین پرتال هنری و سینمایی دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: پروژه 180 قسمتی «انیمیشن» دفاع مقدس با نام «فرزندان ایران» به عنوان بزرگترین پروژه انیمیشنی در کشور تولید شده و محتوای آن معرفی فرهنگ حماسه و ایثار به نسل کودک و نوجوان است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: تولید 30 اثر 180 ثانیه ای از سبک زندگی رزمندگان اسلام نیز برای پخش در دقایق طلایی رسانه ملی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار