کمک 283 میلیون تومانی خیرین مدرسه ساز به مدارس شهرستان دهگلان

مدیر آموزش و پرورش دهگلان گفت: در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان مبلغ 283 میلیون تومان جهت تجهیز و ساخت مدارس تعهد شد.

کد مطلب: ۶۱۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، خیرین و جمعی از مسئولین مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز و حامیان مدارس شبانه روزی شهرستان دهگلان برگزار شد.

نادری مدیر آموزش و پرورش دهگلان در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین شهرستان در حمایت همه جانبه از مدارس سطح شهر و روستا، گفت: با لطف خدواند متعال و همت خیرین سطح شهرستان وضعیت مالی مدارس منطقه در حد مطلوب است.

وی به بیان آماری در خصوص مدارس تخریبی شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: می توان با کمک خیرین منطقه کاری جهادی را در خصوص نوسازی مدارس انجام داد.

کوهی کارشناس مسئول مدارس شبانه روزی آموزش و پرورش کردستان نیز در این مراسم گفت: مدارس شبانه روزی استان توانسته تعداد14 هزار نفر از دانش آموزانی را که احتمال ترک تحصیل آنها وجود داشته به تحصیل برگرداند.

به گفته کوهی تعداد دانش آموزان پسر نسبت به دختران در مدارس شبانه روزی استان دو برابر است که در این خصوص باید دست به فرهنگ سازی بزنیم تا دختران نیز که به هر دلیلی از تحصیل باز نمانند دو باره راه تحصیل را ادامه دهند.

نظری فرماندار دهگلان نیز در این مراسم به پتانسیل خیرین اشاره کرد و افزود: با توجه به اعتبارات موجود کمک خیرین می تواند در بهبود وضعیت فیزیکی مدارس منطقه بسیار موثر باشد.

حسامی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان به نیکی از خسروی خیر مدرسه ساز کروندانی یاد کرد و مردم شهرستان را به انجام این کار خیر ترغیب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار