مدیریت آموزش و پرورش پیربکران برگزار نمود:

برگزاری نمایشگاه به مناسبت هفته مشاغل

مراسم افتتاحیه نمایشگاه های دو هنرستان حضرت زهرا(س) و هنرستان بانو امین به مناسبت هفته مشاغل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا پیربکران ، نمایشگاه معرفی هفته مشاغل با حضور بخشدار بخش پیربکران، حاج شکر ا... باقریان، خیّر مدرسه ساز، ریاست اداره، معاون آموزش و نوآوری و جمعی از کارشناسان اداره در هنرستان بانو امین (غرفه های خیاطی و دوخت ، کامپیوتر و معماری ) و هنرستان حضرت زهرا(س) (غرفه های نفشه کشی ، خیاطی، حسابداری و کلامپیوتر ) افتتاح شد .

این نمایشگاه تا شانزدهم اردیبهشت ماه در جریان و بازدید برای عموم علاقه مندان آزاد است . در این نمایشگاه دست ساخته ها و ابداعات دانش آموزان هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای در جهت ترویج مهارت آموزی و کارآفرینی به نمایش گذاشته شده است .
از اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه ها آشنایی دانش آموزان با شغل های مختلف جامعه است. چون اولیا و دانش آموزان سایر مدارس از این ظرفیت های هنرستان ها اطلاعاتی ندارند بنابراین برپایی نمایشگاه معرفی مشاغل در این هفته بهانه ای می شود تا دانش آموزان و اولیا مدارس دیگر نیز از دستاورد ها و توانمندی های هنرجویان هنرستان ها آشنا شوند و بتوانند به صورت آگاهانه انتخاب رشته های خوبی داشته باشند . این نمایشگاه می تواند نسبت به تشویق دانش آموزان برای ورود به رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب رشته تحصیلی، حرفه و شغل ایجاد کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار