امام جمعه موقت مهرشهر :

حیات و تکاپوی جامعه به دست کارگران است

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ولیزاده امام جمعه موقت مهرشهرکرج در استان البرز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ،هشتم اردیبهشت ماه گفت: امسال که سال تولید و اشتغال است باید به حضور موثر این قشر جامعه اشاره کرد که حتی پیامبر اسلام نیز دست کارگران را می بوسید و این امر بیان کننده وابستگی جامعه و حکومت به این قشر در کشور است.

کد مطلب: ۶۱۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کرج: حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ولیزاده امام جمعه موقت مهرشهرکرج در خطبه دوم نماز حمعه را هم با تاکید بر تقوا و پرهیزکاری شروع کردو گفت: ما در کشوری هستیم که شبانه روز دشمنانی هستند که درصدد ضربه زدن به امنیت و اقتدار حکومت اسامی می باشند و البته با وجود نیروهای جان برکف غیور مردان نظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همه این تلاش ها ناکام می ماند.

امام جمعه موقت مهرشهر با اشاره به روزشمار مناسبت های هفته پیش رو از جمله : روز ملی خلیج فارس و ناکامی اعراب در نامگذاری این خلیج به اسم خودشان ، آزادسازی شهر خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال1361، روز جانباز در 11 اردیبهشت و اعیاد شعبانیه افزود: اگر مصونیت و یا امنیتی در جامعه برقرار است به برکت حضور این جانبازان است که هم دولت و هم ملت باید قدردان این عزیزان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ولیزاده تصریح کرد: خدمت به جانبازان فقط در حرف ها و سخن ها نیست بلکه باید در عمل صداقت و خدمت را ابه اینگونه افراد با قدردانی اثبات و به آنها توجه کرد.

وی در ارتباط با روز معلم که مصادف با 12 اردیبهشت ماه است اظهار کرد: باید به معاش این قشر و خواسته های انها توجه کرد.

امام جمعه موقت مهرشهر ضمن تبریک روز کارگر افزود: تکاپو و حرکت جوامع به دست کارگران است چرا که در زمان پیامبر اسلام نیز ایشان دست کارگران را می بوسیدند که این امر نشانه اهمیت حیاتی این قشر در جامعه است و باید به حقوق و دستمزد این افراد توجه ویژه ای داشت.

و در پایان حجت الاسلام والمسلمین ولیزاده نگاه به امورداخلی: صنعت و نیروی متخصص درون کشور را امور مهم در پیشبرد کشور برشمرد و تصریح کرد: اگر چنین نگاهی به کشور داشته باشیم و در پی امضای قراردادهایی که در بیرون از مرز ها است نباشیم موفق تر خواهیم بود.

خبرنگار افتخاری پانا: راضیه شعبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار