محسن رضوانی در گفت و گو با پانا:

به مدال واترپلو در بازی های اسلامی امید داریم/ سهمیه شنا افزایش یافت

رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو امیدوار است رشته های آبی ایران بتوانند در بازی های کشورهای اسلامی روی سکو بروند.

کد مطلب: ۶۱۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

محسن رضوانی در گفت گو با خبرنگار پانا درباره وضعیت رشته های آبی در آستانه بازی های کشورهای اسلامی گفت: هر سه تیم شنا از سال گذشته تمرینات خود را برای حضور در این رقابت ها آغاز کردند و حتی سهیمه شنای ایران یک نفر اضافه شده است و شناگران هم از دوم فرودین ماه 96 در اردو به سر می برند.

وی ادامه داد: خوشبختانه هر سه رشته وضعیت و آمادگی قابل قبولی دارند. تیم واترپلوی ما امسال با تمرینات مداومی که داشت و همچنین شناختی که از حریفان خود داشته ما بسیار امیدواریم که امسال در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی بر روی سکو برود. این تیم با آذربایجان، اندونزی، ترکیه و عربستان رقابت کنند. وضعیت حریفان شنا و شیرجه هنوز مشخص نیست و شناختی از حریفان آنها نداریم اما با توجه به رکوردهایی که در این مدت شناگران ما ثبت کردند به نتیجه قابل قبول آنها هم امیدواریم. هدف ما بهبود رکوردهای شخصی ورزشکاران اعزامی و نزدیک شدن به رکوردهای ورودی پیکارهای جهان است هم اکنون در یکی دو ماده هم شانس جهانی شدن داریم.

رضوانی همچنین در مورد برگزاری مسابقه تیم ملی زنان شنای ایران با سایر کشورها اظهار کرد: برنامه این مسابقه از سال 95 کلید خورد و ما سال گذشته جلساتی هم با معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان خانم فریبا محمدیان داشتیم او هم از این موضوع به شدت استقبال کرد. قرار بر این شد که حالا که بانوان ما نمی توانند در سایر کشورها مسابقه بدهند ما می توانیم برای آنها برنامه ای تدارک ببینیم که با کشورهای دیگر در کشور خودمان مسابقه ای بدهند. در این مدت هم به چند کشور دعوت نامه ای فرستادیم و آنها هم استقبال کردند اما روند برگزاری این مسابقه کمی طول می کشد و باید تمامی شرایط را برای آنها فراهم کنیم به همین دلیل در حال برگزاری مقدمات آن هستیم و نمی دانم چه زمانی تمامی شرایط برای ما فراهم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار