برنامه‌های یگان ویژه برای برگزاری انتخاباتی امن

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از به کارگیری ۲۰ هزار نیرو در این پلیس در راستای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۴۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهارکرد: ۲۹۹ اردیبهشت، روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران خواهد بود. برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، ۲۰ هزار نیرو در یگان‌های ویژه سراسر کشور، در قالب قرارگاه عملیاتی «ظفر» انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود: آنچه که مربوط به نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه ناجا در عرصه انتخابات است، برگزاری انتخابات در فضایی سرشار از «نظم» و «امنیت» است که ازمدت‌ها قبل نسبت به تحقق این مهم، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: سعی کردیم برای برگزاری انتخابات، قرارگاه عملیاتی «ظفر» را به ظرفیت سه برابر «نیرو» و «تجهیزات» ارتقا دهیم که این مهم خود پیام هشداردهنده‌ای برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب خواهد بود. در تلاش هستیم این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته، در کمال آرامش و اقتدار برگزار و برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور ثبت شود.

وی با اشاره به رویکرد «جامعه محوری» ناجا خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از رسانه‌ها و سایر امکانات موجود در کشور، این هدف و رویکرد نیروی انتظامی را دنبال می‌کنیم. آمادگی و ارتقای توان رزم، یک عامل مهم «بازدارنده» است چرا که اگر توان آمادگی ارتقا یابد،به طور قطع از خطرات و تهدیدات جلوگیری می‌شود و سیاست‌های یگان‌های ویژه ناجا محقق خواهد شد. با ارائه سیاست‌های کلان و تصویب آنها، به دنبال ایجاد راهبردهای بازدارنده هستیم که در راستای این مهم، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

کرمی «اشراف اطلاعاتی» را یکی دیگر از راهبردهای بازدارنده برشمرد و اظهارکرد: باید تلاش کنیم تا بر ماموریت ها با «اشراف اطلاعاتی» تسلط کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به آموزش و اهمیت آن در یگان‌های ویژه ناجا تأکید کرد: آموزش‌های علمی، میدانی و عملی خوبی را با موفقیت پشت سرگذاشتیم؛ به طوری که تمرکز بر آموزش در ارتقای مهارت‌های کارکنان موثر بوده است.

کرمی در پایان گفت: بخشی از تجهیزات یگان ویژه در حوزه‌های مختلف، تولید شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و بخش دیگر آن به صورت انبوه در حال ساخت است که امیدواریم با بهره‌گیری از تجهیزات به روز بتوانیم همچون گذشته موفق عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار