برگزاری سی و پنجمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان استان

آغاز بزرگترین رخداد فرهنگی دانش آموزان در بخش هنر های آوایی و نمایشی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان گفت: مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی بزرگترین رخداد فرهنگی دانش آموزان کشور است که از امروز این مسابقات در بخش هنر های آوایی و نمایشی به کار خود ادامه می دهد .

کد مطلب: ۶۱۳۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی براتعلی منصوریان در سی و پنجمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی که عصر امروز در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار شد، گفت: در این مسابقات بالغ بر یک میلیون نفر رشته در سطح مدارس حضور داشته اند و از بین آنها 300 هزار نفر در سطح ادارات مسابقه دادند و از بین انها نیز 10 هزار نفر در حوزه های مختلف هنری با هم به رقابت می پردازند وی ادامه داد: این مسابقات از دو روز پیش آغاز شده است. هنر های دستی و تجسمی فضای مجازی و افرینش های ادبی دختران و پسران برگزار شده است و از امروز نیز مسابقات هنر های اوایی و نمایشی شروع می شود و شما هنر خودتان را به معرض قضاوت داوران می گذاریدهمین که کار شما را داوران کشوری می بینند یعنی هنر شما سطح بالایی دارد و این به نوعی پیروزی است.
وی با بیان اینکه این مسابقات بزرگترین رخداد فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور است گفت: ورود شما را پیروزی میدانم و همه شما منتخب هستید انشاالله نمایندگان شایسته ای از جمع شما در رقابت کشوری حضور یایند .
منصوریان گفت: یکی از ساحت های مهم تعلیم و تربیت ساحت زیبایی شناختی و هنر است و دانش اموزان دز این ساحت نیز در زمینه نیز باید تربیت شوند. باید ما دانش اموزانی تمام ساحتی داشته باشیم.
وی اظهار کرد: ما در ماه اینده انتخاباتی در پیش رو داریم انشا الله دانش اموزان و همه ملت در پای صندوق های رای حاضر شوند و دانش اموزان در ساحت سیاسی و اجتماعی تعلیم و تربیت نیز بلوغ خود را نشان دهند.
وی گفت: ضمن نمایش کار های هنری خود در این رقابتها ان را به منزله کلاس اموزشی هم بدانید و از ان بهره ببرید.
وی اظهار کرد: در مسابقات فرهنگی و هنری به لحاظ کمی رشد خوبی داریم به لحاظ کیفی هم کار در سطح خوبی است چون سال گذشته داوران و بازدید کنندگان سطح کار را حرفه ای ارزیابی کردند. ولی باز هم باید تلاش کرد تا خراسان رضوی در مسابقات کشوری نیز مانند هر سال بدرخشد.
یاد اور می شود مسابقات فرهنگی هنری در حوزه های هنر های نمایشی و اوایی در گروه پسران 25 تا 28 فروردین در سه گره برگزار می شود. همچنین در بخش دختران این مسابقات از 29 فروردین تا 2 اردیبهشت در چهار گروه برگزار می شود .

در این گروه دانش آموزان شهرستانهای بجستان تایباد تربت حیدریه جلگه رخ چناران ششتمد نیشابور درگز و کدکن حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار