استاندار مطرح کرد

ایجاد ۱۵۰ هزار شغل جدید در مازندران در دولت تدبیر و امید

استاندار مازندران گفت: در دولت تدبیر و امید 150 هزار شغل جدید در استان ایجاد شده که 50 هزار آن مربوط به سال 95 است.

کد مطلب: ۶۱۳۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، ربیع فلاح جلودار در نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان اقتصادی استان که در مجتمع نفت محمودآباد در حال برگزاری است، اظهار داشت: همه‌ی سلایق سیاسی در مدیریت مازندران حضور و فعالیت دارند و همگرایی و همدلی و انسجام رمز توسعه همه جانبه استان است.

وی افزود: تعامل و همکاری در استان برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه بی‌نظیر است و با نگاه سیاسی و جناحی با مسائل مختلف اقتصادی، واجتماعی برخورد نمی‌شود.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه مازندران با همین شرایط هم می‌تواند 50 درصد واردات برنج را تولید کند، گفت: با جلوگیری از واردات برنج و کنترل بازار برنج‌کاران مازندران رضایت خوبی از اقدامات دولت دارند.

فلاح با اشاره به 12 میلیون و 200 هزار نفر شب اقامت و بیش از 35 میلیون تردد در تعطیلات نوروز 96، افزود: این آمار بیانگر جایگاه ملی و اثربخش استان ما در کشور است.

وی افزود: تا پایان سال 97 تمامی روستاهای مازندران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مقام عالی دولت در مازندران اشتغال و تولید را دو محور اصلی فعالیتها در استان قلمداد کرد و اظهار داشت: باید به روستاها به عنوان کانون اصلی تولید و کسب و کار توجه جدی شود.

فلاح مهمترین مشکل وچالش استان بیکاری فارغ التحصیلان دانست و افزود: در دولت تدبیر و امید 150 هزار شغل جدید در استان ایجاد شده که 50 هزار آن مربوط به سال 95 است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات بسته رونق تولید گفت: استان مازندران با پرداخت تسهیلات به 1093 واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار