جشن میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر درچاراویماق برگزار شد

در آستانه فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر، با حضور مسئولین شهرستان و فرهنگیان شهرستان مراسم جشنی به همین مناسبت در محل سالن ورزشی شهید شفیع زاده شهر قره آغاج برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۲۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ب؛ بلال زاده با اشاره به شخصیت والای حضرت علی (ع) گفت: تمام توصیف ها در مورد شخصیت ایشان قطره ای بیش نیست و هنوز بخشی از شخصیت و رفتارهای ایشان برای عالمان ناشناخته و معماگونه است شخصیتی که با وجود شجاعت بی مثالش در صحنه نبرد، 25 سال خانه نشینی و سکوت اختیار کردنش همچنان شگفتی همگان را بر می انگیزد.

فرماندار شهرستان چاراویماق در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اردیبهشت ماه فصل نشاط سیاسی است و فرهنگیان نقش بسیار زیادی در ایجاد انگیزه برای مشارکت حداکثری و نیز در برگزاری انتخابات دارند و به نوعی بدون کمک این قشر فهیم برگزاری انتخابات غیر ممکن می باشد.

بلال زاده در پایان افزود: لازم است همه با کمک هم تلاش کنیم تا خواست و مدنظر رهبر معظم انقلاب در ایجاد فضای نشاط سیاسی و مشارکت حداکثری تحقق یابد.

صمد علیزاده در ادامه گفت: ویژگی های ناب شخصیتی و زندگانی مولا علی (ع) همچون تولد در بهترین مکان، تربیت در محضر بهترین مخلوق هستی، مرگ به بهترین نوع یعنی شهادت و آن هم در حین بهترین عمل و در بهترین مکان نشان از وجود فردی می باشد که مثالش نبوده و نخواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش چاراویماق در پایان با اشاره به فرا رسیدن اردیبهشت ماه گفت: این ایام با عنوان اردیبهشت طلایی در آموزش و پرورش، بهترین و آخرین فرصت برای جمع بندی و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای امتحانات پایان سال می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اردیبهشت موسم انتخابات می باشد افزود: انتخابات جشنواره ملی دموکراسی و مردم سالاری است وظیفه فرهنگی مجموعه فرهنگیان مشارکت حداکثری است.

در پایان مراسم به قید قرعه از 9 نفر از همکاران که نام شان مزین به نام مبارک (علی)می باشد با اهداء جوایزی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار