مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس:

مشاوره به اولیاء ودانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی از وظایف مدارس است

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس در جمع مدیران متوسطه اول ،متوسطه دوم، هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش آموزش مهارت های زندگی، کمک و مشاوره به اولیاء و دانش آموزان در انتخاب رشته از وظایف مدارس است.

کد مطلب: ۶۱۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، اولین گردهمایی مدیران متوسطه اول، متوسطه دوم نظری، هنرستان های فنی وحرفه ای و کار و دانش با حضور اعضاء شورای معاونین این مدیریت وحضور کلیه مدیران پیش از ظهر امروزدر دبیرستان شهید مفتح با هدف بررسی هدایت تحصیلی برگزار شد.

سید هادی حسینی با تبریک آغاز سال نو واعیاد خجسته ماه رجب وتقدیر از فعالیتهای مدیران مدارس، گفت: آموزش مهارت های زندگی، روابط و احترام متقابل به دانش آموزان از وظایف مدارس دانست،و بر مدرسه محوری تاکید نمود.

مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس، کمک ومشاوره به اولیاء ودانش آموزان در انتخاب رشته مورد نظر رابسیار مهم دانست، واز مدیران خواست با برگزاری جلسات مختلف با مشاورین مدارس واولیاء دانش آموزن زمینه راهنمایی دانش آموزان را در انتخاب رشته مناسب بر اساس بازار کار و نیازجامعه فراهم سازند.

حسینی در ادامه با توجه به در پیش بودن امتحانات پایانی بر برگزاری منظم وایجاد فضای بدون استرس برای دانش آموزان تاکید نمود و خواستار استفاده از خیرین علمی در راستای کیفیت بخشی وکمک به دانش آموزان شد.

این مقام مسئول برگزاری وگرامیداشت با شکوه هفته مقام معلم را مهم دانست وافزود: جلسات تجلیل از فرهنگیان باید همراه با حفظ شان ومنزلت آنها باشدو از تمام ظرفیت های در برگزاری برنامه ها استفاده شود،وداشتن روز شمار برنامه های هفته معلم را مهم دانست و بر نهادینه نمودن فرهنگ احترام دانش آموز ومعلم و ارتباط مناسب این دوقشر تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار