فرماندار شهرستان رباط کریم:

430 تن مرغ و برنج با قیمت دولتی در رباط کریم توزیع می شود

خبرگزاری پانا: فرماندار رباط کریم از توزیع 430 تن مرغ و برنج با قیمت دولتی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بیژن سلیمان پور اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و توزیع عادلانه کالا و دسترسی مردم به برخی اقلام مصرفی خود در روزهای پایانی سال، تاکنون 250 تن برنج و 180 تن مرغ در سطح شهرها و روستاهای شهرستان با نظارت مستقیم فرمانداری توزیع شده است .

وی گفت: در پایان سال و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز نیز میوه به صورت فراوان توزیع و در اختیار مردم قرار می‌گیرد .

سلیمان پور تاکید کرد: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده برخی واحدها در این ایام، تیم مشترک بازرسی و تشدید نظارت بر اصناف و قیمتها کار خود را آغاز کرد و به طور مرتب واحدهای صنفی را مورد بازرسی قرارداده و با متخلفان به شدت برخورد می کند .

فرماندار رباط کریم گفت: 350 تن میوه شب عید شهروندان شهرستان رباط کریم تدارک دیده شده که از بیستم اسفندماه در مراکز تعیین شده توزیع می شود .

بیژن سلیمان پور افزود: این میوه ها شامل 170 سیب و 180 پرتقال است که با قیمت مصوب از دهه سوم اسفند در مناطق مختلف شهرستان رباط کریم توزیع می شود تا مردم با قیمت مناسب و به راحتی میوه های شب عید خود را تهیه کنند .

این مسئول با بیان اینکه تمام تمهیدات برای عرضه کالاهای ضروری مردم در روزهای پایانی سال اندیشیده شده است، ادامه داد: نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرهای پرند و رباط کریم دایر شده و اقلام موردنیاز مردم با قیمت مناسب و تخفیفهای ویژه در آنجا عرضه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار