مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران

سال 95 سال بحران‌های طبیعی در صنعت برق بود

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: سال 95 سال بحران‌های طبیعی در صنعت برق بود که با تعهد، تخصص و تلاش زحمتکشان در این صنعت ارزشمند و مردمی از همه آزمون ها سربلند بیرون آمدیم.

کد مطلب: ۶۱۱۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، قاسم شهابی صبح امروز در همایش بازآموزی دستورالعمل ثابت مانور برق با تاکید بر مدیریت و کنترل خاموشی‌ها و رعایت دقیق دستورالعمل ثابت مانور، اهمیت جان و سلامت یکایک همکاران، اظهار داشت : بهره‌برداری در مجموعه شرکتهای توزیع برق از اهمیت بسزایی برخوردار است و هدف اصلی برگزاری این همایش آگاه‌سازی و رعایت الزامات و دقت و حساسیت بیشتر در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث خاموشی‌های خواسته و اضطراری باید روی زمان اعمال خاموشی دقت بسیار زیادی داشته باشیم تا منجر به صدمات اجتماعی، مالی و جانی نگردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران صبح زود را مناسب ترین زمان برای اجرای عملیات پروژه ها و مانور شبکه بخصوص در مناطق شهری بیان کرد: درصد نیاز مردم به برق کمتر از زمانهای دیگر است.

شهابی توجه جدی به موضوع آموزش از سوی مدیران و مجموعه تحت مدیریت آنها را مهم و آموزش کاربردی را لازمه کار در بهره برداری دانست و یادآور شد: اساس آموزش یادگیری، تغییر نگرش و بروز آن در رفتار درست است.

وی از همه کسانی که در زمستان سرد و طاقت فرسا بویژه در بحران‌ها بهترین لحظات عمرشان را برای ساختن لحظه های خوب مردم فدا کرده اند تشکر کرد و خطاب به مدیران، معاونین، کارشناسان، بهره برداران، مراکز فوریت های برق، اتفاقات شبکه و سیم‌بانان، گفت: با تمام تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه، بدلیل محدودیت در شبکه بالا دستی، منابع و اعتبارات، کارسخت و طاقت فرسایی در پیش رو داریم که با عزم راسخ و اراده قوی و همدلی و همراهی مردم و مسئولان، امیدواریم تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: سال 95 سال بحرانهای طبیعی در صنعت برق بوده که با تعهد، تخصص و تلاش زحمتکشان در این صنعت ارزشمند و مردمی از همه آزمون ها سربلند بیرون امدیم .

شهابی نصب 50 دستگاه سکسیونر و برنامه ریزی برای 100 دستگاه دیگر ، کوتاه کردن شعاع تغذیه شبکه 20 کیلوولت با نصب ترانس های کم تلفات، تعمیر شبکه ها و پست های توزیع بخصوص سرویس کلیه پست های زمینی، جایگزینی شبکه های سیمی با کابل خودنگهدار، نصب کات اوت های تیغه ای در شبکه های 20 کیلوولت، تعویض جمپرهای سیمی 20 کیلوولت با سیمهای روکش دار، نصب تابلو کنترل از راه دور جهت سکسیونر های هوایی از جمله اقدامات و اهداف شرکت توزیع برق مازندران جهت مقاوم سازی شبکه در سال 95 و 96 برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار