مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی:

توجه به تولیدات داخلی کانون اشتغال پایدار ایجاد می کند

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری سال 96 گفت: باید در سال جدید به تولیدات داخلی محصولات کانون و توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی در این محصولات توجه جدی بنماییم.

کد مطلب: ۶۱۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده اظهار داشت: همچنان که شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می باشد، کانون پرورش فکری استان نیز در راستای تحقق آن گام برخواهد داشت چرا که توجه به تولیدات داخلی کانون اشتغال مولد و پایدار ایجاد خواهد کرد.
وی در خصوص عنوان سال جاری نیز گفت: تحقق شعار سال و نامگذاری هایی که همه ساله در آغاز سال جدید توسط رهبر معظم جمهوری اسلامی صورت می گیرد، نیازمند فرهنگ سازی می باشد و در اثر این فرهنگ سازی است که منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تحقق می یابد.
مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی فعالیت های کانون پرورش فکری استان را در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که بر تولید داخلی تکیه کند بدون شک اشتغال را به دنبال خواهد داشت.
یوسف زاده در ادامه خواستار توجه جدی به مساله فروش این محصولات برای کودکان و نوجوانان استان شد.
وی ضمن تبریک حلول ماه رجب، موفقیت کانونی ها در سال جدید را آرزو کرد و اضافه نمود: سال 95 سالی سرشار از موفقیت برای کانون پرورش فکری استان بوده و این موفقیت ها و کامیابی ها را مرهون زحمات کلیه همکاران مخصوصاً همکاران مراکز فرهنگی هنری کانون می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار