افزایش 9درصدی ماموریت های جاده ای آذربایجان غربی در طرح نوروزی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد ماموریت های اورژانس استان از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی تا پایان 13 فروردین241 مورد بوده که 9 درصد افزایش نسبت به سال قبل نشان می دهد.

کد مطلب: ۶۱۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، باقر بهرامی گفت: از تاریخ 25 اسفند ماه تا پایان 13 فروردین تعداد ماموریت های اورژانس 3هزار و 2 مورد گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 16 درصدی داشته است.

وی در تشریح ماموریت های شهری و جاده ای گفت: در این مدت تعداد 515 مورد ماموریت در حوزه حوادث ترافیک شهری انجام شده و همچنین تعداد مصدومین شهری 314 نفر بوده است که 282 نفر برای مداوا بستری شده و 31 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

بهرامی در ادامه تعداد ماموریت های حوادث جاده ای را 241 مورد اعلام کرد و افزود: در این حوادث 318 نفر مصدوم شده بودند که 269 نفر در بیمارستان های سطح استان بستری و 45 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی گفت: تعداد مصدومان جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد و تعداد ماموریتهای جاده ای نیز 9 درصد افزایش داشته است اما تعداد مصدومان حوادث شهری با 13 درصد کاهش روبه رو بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی در پایان تعداد کل مراجعین را به مراکز اورژانس استان را ، 139 هزار و 769 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نیز نسبت به سال گذشته افزایش نسبی داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار