معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در گفت و گو با پانا:

روز 12 فروردین، انقلاب اسلامی ارتقاء پیدا کرد

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: روز 12 فروردین 58 انقلاب اسلامی به یک مدل حکومتی که آغاز جریان کلان در تاریخ بشریت شده ارتقاء پیدا کرد.

کد مطلب: ۶۱۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مهدی فیض در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهارداشت: روز جمهوری اسلامی به تعبیری روزی است که بنیان انقلاب اسلامی به بنیان حکومت اسلامی تبدیل شد؛ این یعنی ارتقاء از یک انقلاب به یک حکومت.
وی افزود: امام خمینی (ره) تاکید داشتند" درست است این انقلاب توسط مردم صورت گرفته است اما اکثریت مردم هنوز اثبات نکرده اند که تمایلی به استمرار انقلاب و ایجاد حکومت اسلامی دارند".12 فرودین روزی بود که حرکت امام خمینی (ره) به سرانجام رسید و همین موضوع بسیاری از جوامع بشری را تحت تاثیر خود قرار داد.
فیض با اشاره به اینکه بسیاری از سیاستمداران آن زمان نسبت به برگزاری انتخابات و رفراندوم نظر مثبتی نداشتند، گفت:به اصرار امام خمینی (ره) رفراندوم برگزارشد تا مردم به طور رسمی میل و علاقه خود را برای شکل گیری حکومت اسلامی تحت عنوان جمهوری اسلامی ابراز کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش گفت: وقتی ما از حکومت صحبت می کنیم حکومت به معنای بنیان حاکمیتی و سیاسی در قالب جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: روز 12 فروردین روزی است که حرکت امام خمینی (ره) به سرانجام رسید و انقلاب اسلامی ارتقاء پیدا کرد. امیدواریم این حکومت در نهایت منتهی به شکل گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج) شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار