حمایت از تولید داخلی باید از مدارس آغاز شود

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: اقتصاد مقاومتی با امنیت در سرمایه گذاری تحقق می یابد و همه باید به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

کد مطلب: ۶۰۹۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمید رضا آذری در دیدار نوروزی خود با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: اشتغال ضامن سلامت فکری و اخلاقی هر خانواده ای است .

وی گفت: تا زمانی که سرمایه گذاری مناسبی در کشور انجام نشود هیچ اتفاقی در تولید و اشتغال صورت نخواهد گرفت و باید شرایطی مهیا شود تا افراد با عشق و رغبت به سرمایه گذاری در کشور روی آورند.

آذری اقتصاد مقاومتی را اشتراک نظر همه سلائق سیاسی و بزرگان نظام دانست و گفت: آموزش و پرورش نیز میتواند با استفاده از ظرفیت های داخلی خود در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی گام بردارد و این حمایت باید از مدارس آغاز شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به پروژه های در دست اقدام آموزش و پرورش فارس افزود: آموزش و پرورش فارس از جمله اداراتی است که در سطح کشور و استان در این زمینه موفق عمل کرده و توانسته است با استفاده از ظرفیت های داخلی خود قدم های مثبتی در زمینه سرمایه گذاری و اشتغال بردارد.

آذری با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با امنیت در سرمایه گذاری تحقق می یابد گفت: ما هیچ راهی جز سرمایه گذاری نداریم و برای جذب حد اکثری سرمایه گذاری در کشور باید همه نهادها زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم نمایند.

وی همچنین حضور فعال مردم در انتخابات را بسیار تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: با حضور موثر مردم درانتخابات سطح مشکلات داخلی و خارجی کشور نیز کاهش خواهد یافت .

مدیر کل آموزش و پرورش فارس حضور افراد توانمند سیاسی در کشور با تراز جمهوری اسلامی را موجب تقویت نظام دانست و گفت: باید با ایجاد شرایط لازم زمینه رشد و شکوفایی نخبگان سیاسی را فراهم نمود.

آذری گفت: باید تلاش کرد تا حضور مردم در انتخابات پرشورتر از همیشه برگزار شود و خواسته مردم برآورده شود و اینگونه است که مردم در سرنوشت خود دخیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار