مدیر آموزش و پرورش شهرستان كاشان گفت:

پذیرش170 هزار و 124نفر روز گردشگر در ستاد اسكان فرهنگیان

محمود خدمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت :آموزش و پرورش كاشان با اختصاص 130 واحد آموزشی در قالب یك هزار و 100 اتاق موفق به پذیرایی از 16 هزار و 879 خانوار مهمان نوروزی در مدارس این شهرستان شد.

کد مطلب: ۶۰۹۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان ، به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان ، ستاد اسكان فرهنگیان كاشان 17.3 (هفده ممیز 3 دهم) پذیرش ستادهای اسكان فرهنگیان استان اصفهان را به خود اختصاص داد و برای دومین سال پیاپی رتبه نخست پذیرش این استان را به دست آورد.

وی تصریح كرد: با توجه به اهمیت منطقه فرهنگی كاشان در نقشه گردشگری كشور، برنامه ریزیهای ستاد اسكان فرهنگیان كاشان با مشاركت 170 نفر از نیروهای ستادی و پشتیبانی از دی سال گذشته آغاز شد .

وی اظهار داشت: توزیع غذا، با نرخ كمتر از رستورانهای شهر، در دو نوبت ناهار و شام با تنوع غذایی در رستوران فرهنگیان و فعالیت درمانگاه فرهنگیان كاشان در قالب پزشكان عمومی و تخصص های داخلی، دندانپزشك، اطفال، قلب و عروق ، آزمایشگاه و پرستاری از جمله خدمات ستاد اسكان فرهنگیان كاشان در تعطیلات نوروزی بود.

مدیر آموزش و پرورش كاشان گفت:بنا به آمار وزارت آموزش و پرورش، ظرفیت اسكان مدارس كاشان بیش از چند استان كشور می باشد و نیازمند آن است كه این موضوع در نیاز سنجی های سطح كلان، مورد توجه قرار بگیرد.

خدمتی گفت: با توجه به اهمیت ماندگاری مسافر در مقصد ، ضریب ماندگاری در شهرستان كاشان 2.8 (دو ممیز 8 دهم) بوده است كه این رقم نسبت به سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار