مدیرکل فرهنگی هنری آموزش و پرورش:

روز 12 فروردین، بهار انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شد

مدیرکل فرهنگی ،هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان باید بدانند پس از زمستانی که در حکومت پهلوی در کشور ما حاکم بود با رفراندوم روز12 فروردین بهار انقلاب ما آغاز شد.

کد مطلب: ۶۰۹۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

مهدی علی اکبر زاده در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت : مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در یک رفراندوم شرکت کردند و با اکثریت قاطع به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند. بهار واقعی انقلاب ما از همان بهار طبیعت سال 1358 آغاز شد که مردم چند ماه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سال جدید خود را با یک نگاه جدید آغاز کردند .

وی خاطر نشان کرد: باید به دانش آموزان و فرزندان بگویم که 12 فروردین چه روزی است البته در کتاب های درسی دانش آموزان این موضوع وجود دارد و مربیان ما در طول سال تحصیلی این موضوع را مطرح می کنند .

مدیرکل فرهنگی ،هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: دانش آموزان باید بدانند انقلاب ما گذشته ای داشت و پس از زمستانی که در حکومت پهلوی در کشور ما حاکم بود با این رفراندوم بهار انقلاب ما آغاز شد و باید تلفیق کنیم از نظر تربیتی که این دومقوله را که با تاثیر از بهار می توانیم بهار انقلاب خود را به فرزندانمان آموزش دهیم .

وی ادامه داد : ما در راه حفاظت و حراست از انقلاب شهدای زیادی تقدیم کرده ایم و زحماتی که برای انقلاب کشیده شده بسیار زیاد است و اگر مشکلاتی هم وجود دارد از انقلاب ما نیست زیرا اساس و پایه انقلاب ما بسیار محکم است و به همین دلیل بود که با وجود این همه ناملایمات از طرف دشمنان انقلاب ما از مسیر خود ذره ای متزلزل نشد.

علی اکبرزاده خاطر نشان کرد: انقلاب ما درختی است با ریشه های عمیق که با هیچ باد و طوفانی از روی زمین کنده نمی شود و باید این نکات را به فرزندانمان نیز بیاموزیم تا همیشه نسبت به انقلاب و آرمان های والای آن علاقه مند باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار