برپایی ۲هزار و ۲۳۵ چادر مسافران نوروزی در پارک‌های مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از برپایی ۲ هزار و ۲۳۵ چادر در پارک‌ها و حاشیه بلوارها و خیابان‌های استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۸۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، دلاور بزرگ نیا گفت: ۷۹ هزار و ۵۰۰ نفر گردشگر از روستاها بازدید کرده‌اند و ۱۴۲ هزار نفر نیز در روستاها مقیم شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شمار افراد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی اورژانس را ۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین ۹۱ نفر توسط پایگاه های هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی تعداد نظارت بر مراکز و توزیع و اماکن عمومی را ۶۰۱ مورد بیان کرد و گفت: در این مدت دو هزار و ۲۳۵ چادر در پارک ها و حاشیه بلوارها و خیابان های برپا شده است و چهار میلیون و ۷۷۸ هزار لیتر بنزین نیز مصرف شده است.

وی با بیان اینکه ۳۲ هزار و ۶۲۴ نفر با مراجعه به کمپ های هلال احمر از راهنمایی های آنان بهره مند شدند، افزود: تعداد بازدید کنندگان از موزه را ۸۴۱ و شمار بازدید کنندگان از اماکن فرهنگی را هزار و ۷ نفر اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، با اشاره به اینکه ۱۷ مورد جلوگیری از ساخت و ساز در استان صورت گرفته است گفت: مجموع مسافران جابجا شده در استان ۵۸ هزار و ۳۲۸ نفر بوده است.

وی تعداد نمایشگاه های برپا شده در استان را ۲۸ مورد و تعداد زائران اماکن ۴۴ هزار و ۵۲۵ نفر، تعداد ماموریت های اورژانس ۳۹۲ اکیپ بیان کرد و گفت: همچنین چهار کنسرت موسیقی در استان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در روز دوم نوروزی، تعداد سه هزار و ۸۵۰ مسافر با ۹ رام قطار نیز در استان جابجا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار